آرشا جونی نبض زندگیمآرشا جونی نبض زندگیم، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

مامی سارا و ماهیش

روزهای نوزادی

1393/4/1 13:05
نویسنده : مامی سارا
813 بازدید
اشتراک گذاری

                     سلام پسمل خوشگلم            سلام پرنسم             سلام زندگی مامان و بابا

سلام به همه دوستای گلم که با کامنتای قشنگشون صمیمانه تبریک گفتن ممنونم از همتون

غیبتم به خاطر مشغول شدن به وظایف مادریمه همش با خودم میگم پس این ماماناییه هاییکه زود به زود میان و مطالب قشنگ میزارن چجوری وقت میکنن واقعا بهمتون تبریک میگم بخاطر مدیریت زمانی که دارین منم دارم تلاشمو میکنم

البته باید گفت اولش سخته تا خودتو پیدا کنی وظایفتو بدونی مخصوصا اوایلش که مامان جون کمکت میکنه خیلی خوبه اخه غذات اماده خونت تمیز و مرتب وقتی شیر میدی مامان میاد باد گلوشو میگیره وقتی خوابی مامان اروم نگهش میداره تا راحت بخوابی تعویض پوشک با مامان شستن لباساش با مامان....

هرچی از لطف مامانم بگم کم گفتم راستش این روزا خجالت میکشم تو چشای مامانم نگاه کنم تازه متوجه شدم بزرگ کردن یه بچه چقدر از خود گذشتگی میخواد چه سختی هایی داره و بعد بزرگ شدن قدردان زحمتاشون نیستیم مامانا فرشته های بی بالن که بی منت زحمت میکشن از خدا همیشه سلامتی و خوشبختیشو میخوام مامان جون میدونم مطالبمو نمیبینی بابت زحمتهایی برام کشیدی ممنونم همیشه خیلی خیلی دوست دارم و عاشقتم

از این مدت براتون بگم که مهمون زیاد داشتیم همه با کادوهاشون لطف داشتن حسابی سرمون شلوغ بود همش مهمون میومد و میرفت همه واسه دیدنت اومدن خیلی خوب بود.جدیدا بازیگوش هم شدی تا باهات بازی میکنم واسم میخندی همه خستگیامو از بین میبری دنیا رو بهم میدی چند روزیه که خوابت منظم شده شبا بیدار نمیشی بهونه بگیری فقط واسه شیر خوردن بیدار میشی تازه یه وقتایی هم واسه شیر بیدار نمیشی که منم نمیزارم از 2ساعت بیشتر بشه و خودم بهت شیر میدم ماساژت میدم تا بیدار بشی یعد شیر بهت میدم صبحها ورزشت میدم دوست داری موقع تعویض پوشکت میبرمت زیر شیردستشویی میشورمت خیلی خوشت میاد بعدش مهربون میشی و صدات در نمیاد منم کلی باهات حرف میزنمو و بازی میکنم برام میخندی انگار میدونی از چی خوشم میاد ارشا جونی ماشالا خیلی شکمویی خوب شیر میخوری بعد وقتی بغل میگیرمت اروغ بزنی باز هم شیر میخوای صدای شیر خواستنت فرغ میکنه پشت سر هم مثل بزغاله ها میگی ههههه ههههه دیگه همه متوجه شدن منظورت شیر عزیزم قلدر هم شدی خوب مردی دیگه عاشق قلدریاتم وقتی بغلمی پاتو میکوبی به شکمم و هم زمان میگی اه عاشق شاخ و شونه کشیدناتم صدای باحالی داره نفسی

این روزا حال و هوای جام جهانی دیشب هم بازی ایران ارژانتین بود و ما هم دعوت به رستوران بودیم و ندیدیم و عکس ازت گرفتم درراستای حمایت از تیم ملیمون

پسرم یه کار سخت در پیش رو دارم اونم ختنه کردنته دکترت گفت ختنه بهتره زیر 1ماهگی باشه امروزته25 روزته نمیتونم دلشو ندارم ولی باید انجام بدم کمکم کن پسر خوبی باشی تا باز با گریه هات مامانی نزنه زیر گریهغمگینگریه

کیف کردن آرشا از بودن تو تخت خوابش

عکسای ورزشکاری آرشا در جهت حمایت از تیم ملی(21 روزگی)

عاشق این ارامشت تو خوابتم همیشه هم دستات بالاست تسلیم میخوابی پرنسم

عکسای شما تو عروسی لیدا جون اونشب واسه اولین باری بود که عروسی میرفتم و خیلی سنگین رنگین نشسته بودم اخه همش میترسیدم من از کنارت دور بشم و بچه ها بیان صندلیتو جابجا کنن خدایی نکرده اتفاقی بیوفته یا بیان دست بهت بزنن و بیدارت کنن اخه من از اون مامانام که نمیزارم گل پسرمو کسی ناراحت کنه

آرشا جونم هر روز علاقم بهت بیشتر میشه یادت باشه همه زندگیمی دوست دارم پسرم

 

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

سحر
3 تیر 93 10:06
چه پسر نازی داری، خدا حفظش کنه. تولد گل پسرتون و مادر شدن شما رو تبریک می گم.
مامی سارا
پاسخ
ممنون سحر جون
خاله عاطی
3 تیر 93 13:20
عزیزی برام جیگر
نیلوفر جون
3 تیر 93 16:34
اوف جیگری شده سپنج یادت نره
مامی سارا
پاسخ
باشه نیلو جونم
مامان مهنا
3 تیر 93 22:26
ماشالله پسرمون نازبودنازترم شده خدا حفظش كنه از طرف من ببوسش
مامی سارا
پاسخ
حتما خاله جونیش
مامان ماهان
4 تیر 93 9:39
ایشاا..... خدا این پسر نازتو واست نگهداره
مامی سارا
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان بهراد
5 تیر 93 0:29
عزیزم یواش یواش دستت میاد که به همه کارهات برسی اصلا" نگران ختنه نباش دو روز دردسر داری و بعد تموم. آماده شو که دو روز از پوشک کردن خبری نیست و باید کلی شلوار و شورت بشوری
مامی سارا
پاسخ
اره عزیزم گفته پوشک نکنم مشغول شستشوم
آزاده (مامان رایان کوچولو)
5 تیر 93 23:12
مبارکت باشه آرشا جونم ایشالله دامادیت عزیزم.سارا جون ماشالله خیلی نازه واسش تند تند اسفند دود کن.ایشالله خدا حفظش کنه..
مژده
7 تیر 93 23:16
هزار ماشاالله چقدر موهای پر و قشنگی داره پسملی
خاله
8 تیر 93 17:56
خدا حفظت کنه........ همیشه به عروسی و شادی..............
مریم
9 تیر 93 10:13
تو چقدر نازی عزیزدلم شیرینم اسفند یادت نره مامانی