آرشا جونی نبض زندگیمآرشا جونی نبض زندگیم، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

مامی سارا و ماهیش

۱ماهگی

1393/4/7 15:05
نویسنده : مامی سارا
944 بازدید
اشتراک گذاری

                          سلام مرواریم                   سلام وجودم               سلام زندگی مامان

آرشا جونم روزاي خوبم 1 ماه که شروع شدن 1 ماه که خونمون رو رنگین کردی 1 ماه که طنین صدات حس قشنگ مادر شدن رو یادآوری میکنه

1ماه که روز و شب کارم شده چرخیدن دور شما .تو همین 1ماه اخلاقم چقدر عوض شده بیخوابی رو به جون خریدم هر وقت شیر میخوای بی برو برگرد بهت میدم با صبر شبا می شینم تا آروغتو بگیرم و همش نگات میکنم تا شاید تو خواب از اون لبخندای خوشگلت یکی نصیبم کنی من با اون همه فعالیتم خونه نشین شدم و هیچ شکایتی هم ندارم همه خستگيامو با یه لبخندت از بین میبری خندت به دنیا می ارزه آرشا جونم 

 عزیزم اولین ماهگردتو تبریک میگم پسرم از فردا ماه رمضان شروع میشه یعنی دومین ماهگردت با عید فطر مصادف میشه همیشه میگم خوش پا قدمی ببین گلم اميدوارم لحظه به لحظه زندگيتو به خوشی و سلامتی سپری کني خوشحالم میبینم هر لحظه تغییر میکنی و هر روز بزرگ و بزرگتر میشی

 ارشا جونم امروز رفتیم دکتر واسه چکاپ ختنت همه چی خوب بود خدارو شکر تازه دکتر کلی از شما تعریف کرد که تو این 1 ماه 1300 گرم اضافه کرده بودی ماشالا مامان جون افرین پسرم خوشحالم کردی تازه از منم کلی تعریف کرد که شیرم خوبه و گفت این نشون میده شما خوب به پسرتون رسیدین هر وقت شیر خواسته بهش دادین وجز شیر خودتون هیچی بهش ندادین تازه بابایی هم ازم تشکر کرد

عشقم چند تا از عکسای 1 ماهیگتم برات گذاشتم ببین چه جیگملی هستی خوشبحال خودم هر روز میخورمت پسملی

این عکس هم تقدیم به همه دوستای گلم که میخوام با لب خندون مطلبمونو تموم کنن من و ارشا همتونو دوست داریم

ارشا جونی میدونه من عاشق این حرکتشم وقتی میخواد خودشو واسم لوس کنه و منو خوشحال کنه لباشو دلبر میکنه نفسم همینجوریشم دلبرمی

                             دوردونم بازم ماهگردت مبارک خیلی خیلی دوست داریم امید زندگی مامان و بابابوسبوسبوس

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (20)

خاله عاطی
8 تیر 93 22:42
ای جان چ ناااااااااااااااااااااااااازی
مریم
9 تیر 93 10:12
من عاشق این خنده هاشم ،خیلی نازه پسرت دوسش دارم
مامان مهنا
9 تیر 93 15:45
يك ماهگي مبارك ارشاجووووني
خاله
9 تیر 93 18:53
1ماهگیت یه عالمه مبارک ایشالا 1سالگیت و................... مامانی دختری 15 ماهه شده و منتظر قدمای مهربونتون ...............
niloofar
9 تیر 93 19:41
بووووووووووووووووسسسسسسسسسس واسه آرشا جون ماشاله هزار ماشاله
مریم
10 تیر 93 8:27
فدای اون خنده هاش ،شیرینم
arezoo
10 تیر 93 19:59
چه خنده های بانمکی داره این پسره نازت.ماشااله بزرگش کردی ها.تو هم مثل من وقت نمیکنی آپ کنی نه. خیلی وقت آدم گرفته میشه با وجود یه کوچولو. باور کن چند روز طول کشید تا خاطره زایمانم رو تایپ کردم
مامی سارا
پاسخ
اره عزیزم خیلی سخته
مامان نی نی
11 تیر 93 15:03
ای جانم خدا حفظش کنه خیلی ماهه هزار ماشاله
مامان بهراد
13 تیر 93 18:58
یک ماهگیت مبارک عزیزم ختنه شدنت هم مبارک باشه
مامی سارا
پاسخ
مرسی خاله جونم
topolooooo
14 تیر 93 12:29
الهی من فدای این خنده های نانازت برم. قند تو دلم آب میشه هر وقت خنده هاتو میبینم خاله جون. مامانی جون آرشا مرسی که به سوالم جواب دادی مواظب خودت و قند عسل باش بوس
مامی سارا
پاسخ
چشم گلم
آزاده
14 تیر 93 13:17
عزیزم مبارکه. از صمیم قلب بهت تبریک میگم. تو این مدت که نبودم چه اتفاقای خوبی افتاده خدا حفظش کنه هزارماشالا خیلی نازه. روزای خوبت شروع شد مامان سارا
الناز لاله
16 تیر 93 23:05
Khoda hamishe lebasho khandon kone
مامان فائزه
17 تیر 93 11:08
سلام عزیزم قدم نی نی خوشگلت مبارک باشه من خیلی شرمندم دیر کردم اییییییییییییییییشاله همیشه شاد و سلامت باشین ماشاله ماشاله خیلی نازه
شهرزاد
18 تیر 93 12:06
واییییییییییییی فرشته کوچولو ی ناز دوست دارم خیلی
زهرا
22 تیر 93 14:36
نازی ماشالله خیلی خوشگله خدا حفظش کنه قدم اومدنشم انشالله مبارک باشه
مامان راضیه
24 تیر 93 0:12
قربونش برم هزار ماشالا خاله جونم ایشالا همیشه گل خنده رو لبات باشه راسی خاله جونم نمیخوای واسه نی نی من پیشه خدا واسطه بشی
مژده
25 تیر 93 5:17
آرشا جون خاله به این مامی سارای تنبلت بگو بیاد یه پست جدید با عکسای خندون ازت بذاره خوووو دلمون تنگیده برات
مامان صدیقه
27 تیر 93 17:00
وااای عزیزم آرشا خوشکله
arezoo
1 مرداد 93 17:26
پس کجایی مامی تنبل ما اومدیم و چندتا پست گذاشتیم از شما خبری نیس. آرشا جون چطوره من داماد سنگین میخوام ها بگو اینقدر نخنده به همه
مریم
2 مرداد 93 12:34
کجایی مامان سارا؟؟؟؟؟؟؟؟/// پس عکسهای جدید گل پسری کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دلم واسش تنگ شده.