آرشا جونی نبض زندگیمآرشا جونی نبض زندگیم، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

مامی سارا و ماهیش

ماه مبارک

1393/5/3 10:53
نویسنده : مامی سارا
1,497 بازدید
اشتراک گذاری

            سلام پرنسم            سلام ماه روی مامان            سلام دلبرکم           سلام آرشا جونم

سلام به همه دوست جونیام.تنبلی رو میبینین...شرمندتونم

راستش اتفاق خاصی نیوفتاده بود این مدت همش درگیر پسملیم اینقده شیرینه که وقت سر خاروندنم ندارم

ارشا رو 45 روزگیش بردیم بهداشت واسه چکاپش خدارو شکر حسابی تپل مپل شده و گفتن 7 مرداد که 2 ماهه شد بیاد واسه واکسناش راستش از حالا نگرانم

نفسم صبحها نیم ساعتی برام میخنده من و باباشو میشناسه تا سلامش میکنیم واسمون میخنده الهی قربون خوش خنده خودم بشم که همه چیزای خوبش به خودم رفته بعد بابایی رو با لبخندای قشنگش راهی کارش میکنه من میمونم و ارشا جونی خندونک

راستی عزیز دلم این روزا همش افطاری دعوتیم خیلیم عالی

ارشا جونی 45 روزگیت وقتی رفتیم بهداشت پرستار اونجابعد از کلی بازی کردن با شما قد و وزنتو اندازه گرفت که 2300 به وزنت و7 سانت به قدت اضافه شده بود الهی قربونت برم پسرم مرسی مامانی که زحماتمو اینجوری نشونم میدی و خوشحالم میکنی بوسبوسبوس

عشقم هنوزم کولیک ( دلدرد ) داری همه میگن شیرت چربه خیلی غذاهامو رعایت میکنم ولی چند وقتی که بهتر شدم منم دارم غداهای دیگه رو میخورم تا به اینا هم عادت کنی

دوست جونیا فردا ارشا رو میخوام ببرم واکسن براش دعا کنین پسرم درد نکشهمتنظر

آرشا جونم خوش قدم من بازم 2 ماهگیت باعید فطر یکیه زندگیممحبت عید فطرت پیشاپیش مبارک هدیه زیبای من

دوست جونیام عکسای این مدت ارشایی رو براتون میزارم ممنونم که بهم سر میزنین ابراز دلتنگی میکنین همتونو دوست دارم

پسرم شما یه روزی بزرگ میشی صاحب خونه و زندگی میشی زن و بچه دار میشی ولی یادت باشه مامان و بابا هیچ وقت این دستای کوچولو رو فراموش نمیکنن و همه جا محکم میگیریم و همیشه پا به پای پاهات مییایم

عکسای بالا مال یکماه پیشه(93/4/3)

این عکسا هم مربوط میشه به افطاری خونه مامانم 4/13 ارشا بغل زنداییش(خاله پری)

عزیزم خاله پری رو خیلی دوست داری همیشه اینطوری نگاش میکنی

ارشا بغل دختر خالم لیلی

ارشا بغل خودم و با دتر خاله هام و خاله هام

نفسم اولین بار تو کالسکش

پرنسم تو این عکست تو کریر پشت مبل خونه خاله سارا دوستم قایمت کردم تا بچه های دیگه اذیتت نکنن اخه اونشب تولد عمو فرامرز دوست بابایی بود باید مراقب عسلم باشم دیگه

جیگرم به زور پستونک میگیری و در یه اقدام غافلگیر کنان شوتش میکنی بیرون

عشقم وقتی باهات بازی میکنم حسابی برام میخندی

قربون زبون شیرینت

قربون اون نگاه معصومت

قربون لبخند نهفتت

ارشا جونم جدیدا دستاشو پیدا کرده و تا میارشون بالا میخورش فرقی هم نمیکنه که سیر باشه یا گرسنه اخه اون دستا خوردنم داره مامانی

دوردونم روی صندلی بادیش( 93/5/2 )

                                      دلربای مامان و بابا یادت باشه خیلی خیلی دوست داریم پسرم بوسبوسبوس

 

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

topolooooo
4 مرداد 93 12:26
ماشاا... هزار ماشاا...چقد بزرگ شدی آرشا جون کم کم داری آقا میشی واسه خودت مامان جون اگه آرشا جون وقت هایی که تو خونس پوشک نداشه باشه چی میشه ؟ آخه تو همه عکساش پوشک داره اینجوری که خیلی اذیت میشه؟؟؟؟
مامی سارا
پاسخ
عزیز دلم اگه یوقتایی پوشکش نکنم عادت میکنه دیگه نمیزاره پوشک بشه
مامان بهراد
4 مرداد 93 12:47
چه عکسهای قشنگی دو ماهگیت هم پیشاپیش مبارک باشه عزیزم
arezoo
4 مرداد 93 12:59
الهی بگردم چرا اونطوری نشوندیش رو صندلی بادیش کمر پسرمون درد میگیره. مواظب کمرش باش دلسای منم جدیدا دست میخوره
مستر سایت
4 مرداد 93 13:17
ما در حال فعالیت در زمینه وبسایت و زندگی الکترونیک هستیم و بخشی از کارمون کودکان هستند کودکانی که بزرگان آینده هستند و برای حضور در جامعه آینده ندانستن اینترنت مانند بیسوادیست به همین خاطر قصد اشنا کردن آنها با محیط اینترنت هستیم از داشتن یک وبسایت شخصی گرفته تا حتی فروشگاه برای ساخته های دستیشون دوره ما بچه ها فرفره درست میکردن و میفروختن ولی کودکان الان باید با اینترنت این کارو انجام بدن و فروش اینترنتی رو یاد بگیرن... نگران نباشین مستر سایت این مسیر را رفته و تمام احتیاجات را میداند ... فقط کافیست با ما تماس بگیرید و کودک خود را به داشتن یک وبسایت جهانی کنید. تلفن تماس 88801913 ارتباط با ما در وایبر: 09125145043
مامان مهنا
4 مرداد 93 16:36
ماشالله به ارشا جوووونيدوماهگيت مبارك
مامی سارا
پاسخ
مرسی خاله جونی
مژده
4 مرداد 93 17:03
عززززززززیزم ماشالله بزرگ شده خوشگترم شده خوش اخلاق
مامی سارا
پاسخ
ممنون مژده جون لطف داری
مریم
7 مرداد 93 11:44
ای جانم شیرینم تو چقدر ماه شدی ماشاله خوردنی خاله
آزاده (مامان رایان کوچولو)
8 مرداد 93 20:56
ای جونم قربون این پسر خوش خنده برم.2 ماهگیت هم مبارک آرشا جونم هزار تا بوس.
الناز لاله
9 مرداد 93 18:17
عید آمدو خنده به لبان شد / در ساز دلم شاد و روان شد از تشنگی وسوز نخوردن / گوهر به کلامم رمضان شد عید سعید فطر مبارک ماشا الله خدا نگهدارش باشه اولین عید فطرشم مبارک باشه
خاله
10 مرداد 93 18:30
دخترم 16ماهه شد زودی بیا خدا یه دونتو حفظش کنه..........
مامان فائزه
21 مرداد 93 14:28
میخورمت ها شیییییییییرییییین
سحر
21 مرداد 93 15:46
وااااای عزیزززززم چه پسملی بزززززگ شده ماشالله خاله جوووون جووونم چقدر بانمکه