آرشا جونی نبض زندگیمآرشا جونی نبض زندگیم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

مامی سارا و ماهیش

آرشا جونم

1392/10/23 22:52
نویسنده : مامی سارا
259 بازدید
اشتراک گذاری

                                              

عزیز دلم    پسمله مامان   خوشگلکم     آرشای من 

 آرشا مامان این اسم و از روزیکه متوجه شدم پسری واست انتخاب کردم بابایی هم خوشش اومد و موافقت کرد از اون روز هم همش با همین اسم صدات میکنیم ماچ ماچ ماچ

                     

الهی مامان قربون اون تکونات بشه این روزا دیگه به تکونات عادت کردم اگه تکون نخوری دلتنگت میشم راستش الانم که دارم واست مطلب میزارم داری شیطونی میکنی و تکون میخوری جیگریم هر روز باهات صحبت میکنم بابایی هم همینطور بهش حسودیم میشه چون بابایی میتونه بوست کنه من نمیتونم در عوض من وقت بیشتری دارم که باهات صحبت کنم این به اون در 

عزیزم این روزا دلتنگتم دوست دارم این روزا هم بگذره و زودتر موعد دنیا اومدنت بیاد تو بغلم بگیرمت دیگه دارم وارد هفته 20 میشم این یعنی نصف دوران حاملگیم تموم میشه تا الانش خوب گذشت ولی از حالا به بعد با انتظار دیر میگذره

فرشته من هر چقدر هم طول بکشه واسم شیرینه ولی از خدا میخام تورو سالم وسلامت به من بده

دیشب رفتم پیش دکتر واسه چکاپ ماهانه ام سونو شما هم بردم بهش نشون دادم وقتی سونو رو دید بهم گفت جفتت پائینه راستش خیلی نگرانم کرد  با اینکه بعدش برام صدای قلبتو گذاشت و بر خلاف سری قبل دنبالت نگشت هم دستگاه و گذاشت صدای قلبت به وضوح شنیده میشد و خیلی محکم و قوی میزد و خیلی خیلی خوشحالم کردی ولی دیشب تا صبح نتونستم بخابم و همش به این ماههای باقی مونده فکر میکردم به این فکر میکردم که باید خیلی ازت مراقبت کنم و این قضیه جفت مشکلی واست درست نکنه از خدا سلامتیتو میخام دوردونم

چند روز پیش هم سر عمل بودم که یکدفعه سرم گیج شد و نزذیک بود بیافتم که زود رو صندلی نشستم تا یه وقت نیوفتم و به شما اسیبی نرسه سعی میکنم این روزا کارمو کمتر کنم تا شما هم خوب استراحت کنی نفسم

عشق زندگیم یادت باشه خیلی خیلی دوست دارم نفسم به نفسات بنده قلبم به خاطر قلبت میزنه مامان همیشه مراقبته پسرم 

                                              

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان نی نی
24 دی 92 18:11
به به چه اسم قشنگی مبارک باشه نگران نباش گلم ایشاله مشکلی پیش نمیاد عزیزم
مامی سارا
پاسخ
مرسی عزیزم سعیمو میکنم
topolooooo
25 دی 92 13:10
اول از همه تبریک میگم واسه انتخاب اسم گل پسر اسم خیلی زیبا و متینی انتخاب کردی بعد اینکه خیلی خودتو نگران نکن چون نگرانیت به گل پسر منتقل میشه. اگه مواظب خودت باشی انشاا...مشکلی پیش نمیاد
مامی سارا
پاسخ
ممنونم عزیزم چشم همه سعیمو میکنم تا نی نیم نگران نشه
آرزو
30 دی 92 17:26
اسم قشنگش مبارک باشه. توروخدا بیا تو نامگذاری به منم کمک کن و یه اسم واسه نینی من بگو
مامی سارا
پاسخ
مرسی گلم چشم حتما میام
مامان پارسا
8 بهمن 92 10:28
مبارک باشه، گل پسره نگران نباش ان شاء الله سلامت دنیا میاد و اون وقت دوست داری این روزها برگرده و دوباره لگد زدن هاشو حس کنی.
لیدا
9 بهمن 92 20:43
انشاا... خوش نام باشه ،مامان سارا . مرسی لیدا جونم که اومدی خوشحالم کردی عزیزم