آرشا جونی نبض زندگیمآرشا جونی نبض زندگیم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

مامی سارا و ماهیش

شیطون پسمل

1392/11/9 22:41
نویسنده : مامی سارا
272 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

                                                    سلام جوجو خوشگلم

عزیز دلم این روزا اینقده شیرین بازی برام در میاری که نمیتونم بهت نگم

آرشا جونیم دیروز عصر رفتم زایشگاه بیمارستان تا بازم صدای قشنگ اون قلبتو بشنوم وقتی رفتم روی تخت تا ماما دستگاه و گذاشت رو شکمم به محض تماس دستگاه با پوستم صدای قلب خوشگلتو شنیدم ماما هم ازم پرسید جنس شما چیه گفتم پسره گفت خیلی ازش خوشم اومد بچه سالم و سلامتیه چه راحت بود شنیدن صدای قلبش منم کلی خوشحال شدم.بعد این چند روز نگرانی خبر سلامتیت خیلی خوشحالم میکنه الهی قربون اون تالاب تولوبت بشم نفسم   

این دفعه هم صدای قلبتو ضبط کردم تا بابایی هم خوشحال کنیم بابایی هم وقتی شب اومدم خونه براش گذاشتم خیلی خوشحال شد شما هم که حسابی سنگ تموم میزاری از این خوشحالی سوءاستفاده میکنی اینقده تکون خوردی که دستمو گذاشتم رو شکمم تا آروم بشی معمولا اینجور وقتها آروم میشی ولی میدونی ایندفعه چیکار کردی؟به دستم لگد زدی ووواااایییی

ولی فکر کردم چون از تو شکمم دارم حست میکنم اشتباه کردم واسه همین از بابایی خاستم دستشو رو شکمم بزاره تا شاید به دست بابایی جواب بدی آروم بشی ولی میدونی چیکار کردی؟ به بابایی هم لگد زدی وااایییی

بابا یی که خیلی خوشحال شد آخه واسه اولین باری بود که تونست تکوناتو حس کنه راستش مامانی نمیدونم اون تو داری تمرین رقص میکنی؟ولی واسه ماههای بعد نگرانم که جات تنگ میشه اون موقع میخای چیکار کنی؟؟؟؟؟

عسلم این روزا شیطون شدی عصرا که میشه خودتو یه گوشه جمع میکنی قلمبه میشی اونقدر که همکارام میبیننت و بهت میخندن میگن عجب شیطونیه بعد نازت میکنن و قربون صدقت میشن یکیشون بهم میگه پسر من تا 6 ماهگی تکون نمی خورد پسرت حسابی شیطون عزیزم قربون شیطونیاتم میشم

مامانی یادت نره خیلی دوست دارم شبت بخیر دوردونم 

                            

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (20)

راضیه
29 دی 92 22:01
آرزو
30 دی 92 17:27
عزیزم خوش به حالت که تکوناشو حس میکنی منکه هنوز متوجه نشدم بااینکه رفتم تو هفته20 دیگه
مامی سارا
پاسخ
اشکالی نداره نی نیت آرومه عزیزم
نیلوفر جون
1 بهمن 92 0:26
اوخی نی نی داره تو دل مامانش تاب تاب ابازی میکنه دیگه اخ چقدر دوستدارم نی نیم زودتر تکون بخوره
مامی سارا
پاسخ
نیلوفر جون زودی تکون میخوره میبینی چه حس قشنگیه
مامان راضی
1 بهمن 92 14:56
سلام سارا جون انشاله همیشه در حال شیطونی باشه جوجه ی تو راهیت لینکت کردم . دوست داشتی به وب دخمل منم سربزن
مامی سارا
پاسخ
ممن.ن حتما لینکت میکنم عزیزم
خبرنامه فروشگاه اینترنتی کلکسیون
2 بهمن 92 15:34
با اجازه ی نویسنده محترم وبلاگ وبلاگ خبری فروشگاه اینترنتی کلکسیون راه اندازی شد. شما می توانید با دنبال کردن وبلاگ خبری ما، از آخرین اخبار مربوط به تخفیف ها، فروش ویژه و قرعه کشی های مخصوص کوچولوها با خبر شوید و با نظرات و پیشنهادات خود ما را در امر بهبود روند کاری فروشگاه، یاری کنید. منتظر شما دوست عزیز هستیم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
6 بهمن 92 4:55
سلام خواهري خوبي دلم برات تنگ شده بود متاسفانه فراموش كرده بودم لينك إت كنم و ادرس آت رو نداشتم امشب پيداش كردم.... به سلامتي مشخص شد پسره الاهي فداش بشم من ناز پسر و ... لينك آت كردم خواهر ببخش دير شد
مامی سارا
پاسخ
سلام گلم مرسی که اومدی من بهت سر میزدم از حال آوایی با خبر میشدم ولی اینقدر با عجله بود که نمیتونستم نظر بدم خوشحالم کردی عزیزم
الناز مامان مهیار
6 بهمن 92 13:28
سلام مامان سارای مهربون خوشحال شدیم به وب ما سرزدی خوشحال میشم تبادل لینک بکنیم
مامی سارا
پاسخ
ممنون گلم حتما میام
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
6 بهمن 92 20:01
درسایه درختی که یک نفر جا دارد تو بمان......!من به زیرآفتاب ماندن درکنارت راضیم......
مامی سارا
پاسخ
آدمهای خوش قلب را دوست دارم.همانهایی که بدی هیچکس را باور ندارند همانهایی که برای همه کس لبخند دارند.همانهایی که بوی ناب معربانی میدهند و من باور دارم که تو از همانهایی.....
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
8 بهمن 92 9:07
سلام سارا جونم خوبي؟؟ گل پسر خوبه؟؟ انشالله چه ماهي به دنيا مياد؟؟
مامی سارا
پاسخ
سلام گلم ما خوبیم آوایی من چطوره؟واسه آرشا جونی فعلا 8 خرداد تعیین کردن دنیا بیاد
مامان پارسا
8 بهمن 92 10:33
نازی آرشا جونم مثل پارسای من تکون زیاد می خوره، مامان سارا کم کم باید خودتو آماده کنی آخه بچه هایی که تو شکم جنب و جوششون زیاده بعد از دنیا اومدن هم همین جورند، یعنی فوق العاده شیطون و بازیگوش هستند مثل پارسا که همه بلایی سر من آورد تا آخر دستم شکست. خیلی مواظب خودت باش باید قوی وسالم باشی تا بتونی ازش مواظبت کنی.
مامی سارا
پاسخ
الهی فدای تکوناش بشم که میخاد وقتی دنیا بیاد مدل منو عوض کنه عزیز دلم امیدوارم دستت زودتر خوب بشه تا بازم بتونی مطلب خوشگل برامون بزاری
الناز مامان مهیار
8 بهمن 92 13:39
لینکت کردم مامان سارا
مامی سارا
پاسخ
ممنونم خوشحال شدم
رضا
9 بهمن 92 20:15
یه دنیا گل هم واسه شما کمه عزیزم
مامی سارا
پاسخ
مرسی عشق زندگیم منم عاشقونه دوست دارم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
10 بهمن 92 2:52
آیا هر روز شما تکراریست؟ آیا از افسردگی رنج میبرید؟ آیا از زندگي خسته ايد و پیشرفتی ندارید؟ ما هيچ پیشنهادی نداریم!خدا شاهده ما از شما بدتریم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
10 بهمن 92 2:53
عزيزمي سارا جونم ارشا جوننننننم و مواظبش باش لطفاً
مامی سارا
پاسخ
مرسی لی لی جونم حتما مراقبشم
منم دارم مامان میشم
12 بهمن 92 5:15
سلام عزیزم منهم هفته 16 بارداری هستم. خوشحال میشم این دوران رو با هم بگذرونیم و از تجربیات هم استفاده کنیم. من شما رو لینک کردم اگه مایل بودی منو بلینک
مامی سارا
پاسخ
حتما دوست خوبم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
12 بهمن 92 5:32
سرزمين حقيقي ماقلب كساني است كه دوستشان داريم حتي ازدورترين فاصله ها.

دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
15 بهمن 92 22:35
اگه يه روز همه فراموشت كردند من با توام،اگه همه به توظلم كردندمن با توام، ولي اگه همه دوستت داشتند، شرمنده؛ من با اونام!!!
مامی سارا
پاسخ
بودن آدمهایی که با محبتند زمین را زیبا تر میکند.پس همیشه باش
مامان الوچه
16 بهمن 92 20:05
ای جونم هزار ماشالله چقدر شیطون قندعسل خدا سالم بیارتش بغلتون
مامی سارا
پاسخ
مرسی خاله ج.نش ایشالا آلوچه جونمم مثل پسمل طلای من سالم وشیطون باشه
topolooooo
19 بهمن 92 10:48
وااای چقد حس جالب و باور نکردنیه من که فعلا مامان نیسم ولی وقتی حستو تعریف میکنی میخوام غش کنم از خوشحالی و چقد خوش حالم که بابای نی نی هم با تو هم احساسه انشاا....همیشه هر دوتون مامان و نی نی سالم و شیطون باشید
مامی سارا
پاسخ
مرسی گلم انشالا مامان میشی و خودت این لحظات و تجربه میکنی
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
20 بهمن 92 3:49
|♥♥♥[☺/___ ""@""""""@" فقط رفقای بامعرفت سوارمیکنیم :بپربالا: