آرشا جونی نبض زندگیمآرشا جونی نبض زندگیم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

مامی سارا و ماهیش

سلام زندگی

1393/3/13 12:48
نویسنده : مامی سارا
1,071 بازدید
اشتراک گذاری

     سلام سلام نفسم            سلام سلام زندگیم           سلام سلام یکی يدونم  

سلام آرشا جونم دلبرم قربون شکل ماهت بشم  عزيزترينم قدم گذاشتنت به این دنیا رو تبریک میگم پسملم

                     تولد تولد تولدت مبارک                 مبارک مبارک تولدت مبارک

پسرم بالاخره دنیا اومدی چشم مارو روشن کردی اول از همه آرشا جونم باید بگم روز تولدت 1393/3/7 فردای مبعث رسول اکرم یکی از بزرگترین عیدای ما مسلموناست

      خدا یا شکرت از اینکه یکی از فرشته های آسمونیتو سام و سلامت به ما دادی ممنونم خدای خوبم

از روز تولدت بگم که کلی استرس کشیدم تا به دنیا اومدی همیشه به مامانم میگفتم نگرانم نباش استرس نداشته باش همکارام کنارمم همه چیز به خوبی پیش میره مامانم بهم گفت شما به همکارات تکیه کن من دست به دامن خدا میشم تا به سلامتی زایمان خوبی داشته باشی پشت در اتاق عمل برام دعای معراج و خوند و واقعا خودم به چشمم دیدم که هیچکی جز خدا به کمکم نرسید

وقتی اتاق عمل رفتم همکارامم پیشم بودن کلی خندیدیم و یکیشونم فیلم میگرفت اولش همه چیز خوب بود ولی وقتی دیدم بعد کلی فشار اوردن به شکمم ارشا دنیا نمیاد و بعد یه سکوتی اتاق و فرا گرفت احساس کردم دیگه رفتن دستگاه وکیوم و بیارن تا بچه خفه نشه و با دستگاه بیرون بکشنش من که از کمر به پایین بی حس بودم و همه چیزو متوجه میشدم به التماس افتاده بودم که با دستگاه در نیارین چون میدونم دستگاه عوارض جبران ناپذیری داره خانم دکتر هم میگفت دخترم اذیت میشی چون از کمر بی حس بودم ولی فشارایی که وارد میکنن تا بچه به دنیا بیاد زیر قفسه سینه است و همشونو حس میکردم طوریکه دیگه نفسم بند میومد خلاصه به دکترم گفتم من تحمل میکنم با دستگاه نه دوستمم که با دکتر سر عمل بود از فشاراش کم نکرد و به تلاشش ادامه داد و اینجا بود که میگم دعاهای مامانم و همه دوستام به دردم خورد و به محض اومدن دستگاه تو اتاق دوستم محبوبه که سر عملم بود گفت باز نکنین و بعدش آرشا جونم به سلامتی دنیا اومد همه همکارام گفتن چه استرسی گرفته بودن ولی علت به دنیا نیومدن پسرم چرخیدنش بر عکس همه جنینها به سمت چپ شکمم بود

آرشا جونی ساعت 15 به دنیا اومد و وقتی تو اتاقم اوردن همه با دیدنش گفتن کپی خودته الهی مامان قربونت بشم

ارشا جونم خدا رو شکر هم خیلی اروم و هم خیلی باهوشه و خلاصه این یه هفته ای که نبودم اینه که پسرم 4روزه که بود بردنش واسه تست تیروئید که بعد دیدنش دلم کباب شد و منم کلی گریه کردم واسه قطره اشک خشک شده کنار چشمش بی جنبه ام دیگه و فرداش یعنی دوشنبه 3/12 بردمش واسه چکاپ دکتر متخصص اطفال خدارو شکر همه چیز خوب و عالی بود پسرم اینقدر ماهه که شبا جز برای شیر و تعویضش بیدارم نمیکنه

                                      ایشالا پسرم از هر بلا و چشم زخمی دور باشه

                                  

                     اول از همه آرشا به همه دوستای گلم و خالهاش سلام میکنه

این عکس به محض ورود عمرم به اتاقم گرفته شده که آرشا 1 ساعتشه

این عکس زندگیم عصر تولدشه که ارشا 3:30 سن داره

اینم عکسای نفسم تو خونه خودمونه

اینم تولدت آرشا جونیم البته 1393/3/11 گرفتیم تا حال من هم بهتر بشه

آرشا عشق باباش

عکس مردونه آرشا با باباجونیش(پدرم) و دایی علیرضا کنارش و دایی آرمین کنار دایی علیرضا

دوستای گلم واسه همتون لحظه زایمانم دعا کردم امیدوارم همتون به خواستهاتون برسین

این روزام با اینکه دردای زیادی دارم و حتی خوب نمیتونم بلند بشم بشینم ولی تمام دردامو با یه لبخند نبض زندگیم فراموش میکنم

از مامانیمم ممنونم که تو این روزا و شبا همپای من بیداره هم به من و هم به آرشا جونم میرسه واقعا مادرا فرشته های بی منت هستن از خدا بهترینا رو براش آرزومندمبوسبوسبوس

آرشا جونم میوه زندگیم اینقدر دوست دارم که خودمم باورم نمیشه عشق و علاقه یه همچین مرحله ای هم داشته باشه همیشه از خدا سلامتی و خوشحالی و بهترین ارزوها رو ارزومندمآرامآرامآرام

پسرم یادت باشه تو همه مراحل زندگی من و بابایی کنارتیم و تنهات نمیزاریم دوست داریم فرشته آسمونیممحبتمحبتمحبت

پسندها (11)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

topolooooo
14 خرداد 93 22:43
خدای من چه قد نازه این پسر خدا رو هزار مرتبه شکر که هردو سالمید.بوس
مامی سارا
پاسخ
ممنونم عزیزم
آزاده (مامان رایان کوچولو)
16 خرداد 93 0:16
ای جانم .زمینی شدنت مبارک فرشته کوچولو.ایشاللا زیر سایه مهربونت بزرک بشه سارا جان
مامان الوچه
16 خرداد 93 6:00
تولد اقا ارشا مبارکککککککککککککک ایشالله سالهای سال زنده باشه و خوشنام خیلی ماشالله خواستنیه خیلیییییییی خدا حفظش کنه
arezoo
16 خرداد 93 13:57
سلام سارای عزیز بهت تبریک میگم خدا روشکر که همه چی به خیر گذشت. عزیزم چقد جیگره این آرشا خان.خدا حفظش کنه واستون.
مامان مهنا
17 خرداد 93 14:59
خوش اومدي ارشا جونم
س.ح.ر
17 خرداد 93 15:29
مباااااااااااارکه عزیزم خوش اومدی آرشا جوووووون کلی خوشحال شدم
مامان نی نی
17 خرداد 93 16:41
سلام عزیزم مبارک باشه خاله فداش بشه چقدر ماهه این گل پسر مثل فرشته اس خدا برات نگهش داره خداروهزار مرتبه شکر که حالت خوبه عزیزم فقط من دقیق متوجه نشدم زایمان طبیعی کردی یا سزارین حالت بهتر شد توضیح کامل بده بهم عزیزم بازم خدارو شکر مواظب فرشته باش عزیزم
مژده
17 خرداد 93 18:49
هزار ماشالله به این پسر بانمک و خوش اخلاق من عاشق اون لبای خندونتم عزیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییزم سارا جون امیدوارم زودتر حالت خوب بشه بیشتر کیف نی نی کوچولو تو بکنی
niloofar
23 خرداد 93 11:25
عزیزممممممممممممممممم مبارکت باشه سارا جون. چشمتون روشن. ماشاله چقدر هم صورتش مردونه ست. خدا براتون حفظش کنه انشااله زیر سایه پدر و مادر بزرگ شه
خاله
27 خرداد 93 21:04
واااااااای دیر اومدم قدمش بخیریت ماشالا خیلی نازه خدا حفظش کنه....................
مریم
29 خرداد 93 12:02
سلام ببخش دیر بهت سر زدم قدم نورسیده مبارک باشه ماشاله چه نازه خدا حفظ اش کنه
خاله عاطی
31 خرداد 93 15:00
ماشالله ب این دختر خانوم نازو جیگر... شما هم بازم بیا پیشِ من
مامی سارا
پاسخ
خاله عاطی آرشا جونی پسمله نه دخمل
خاله عاطی
1 تیر 93 13:35
واقعا پسره؟؟ ببخشید
فریبا
3 تیر 93 10:57
سلام عزیزم.با تاخیر تبریک منو پذیرا باش. ای جانم.الهی خدا بهت ببخشش این ناز دونه رو خیلی خوشحال شدم عزیزم ان شاء الله قدمش پر از خیر و برکت باشه براتون التماس دعا
مامی سارا
پاسخ
ممنون عزيزم
مهتاب
8 تیر 93 21:46
سلام دایی علیرضا کدومه مجرده لایک داره
مامی سارا
پاسخ
وسطی دایی عليرضاست
زهرا
22 تیر 93 14:43
نی نی ات خیلی خوشگله وای خدایا خیلی نازه مبارک باشه