آرشا جونی نبض زندگیمآرشا جونی نبض زندگیم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

مامی سارا و ماهیش

خداحافظی با بارداری

1393/3/7 2:18
نویسنده : مامی سارا
836 بازدید
اشتراک گذاری

             سلام ناناسم             سلام عشقم               سلام پسملیم               سلام آرشا جونیم

عزیز دلم قربون اخرین تکونات من و بابایی بی صبرانه منتظر دیدن و بوئیدن و بوسیدن و بغل کردنتیم

با اینکه مطمئنم دلتنگ این لحظاتت میشم ولی خوشحالم که تونستم از لحظه لحظه بارداریم لذت ببرم بالاخره راه رفتنی و باید رفت

الان که دارم این پست و برات مینویسم فقط 12 ساعت تا به دنیا اومدنت مونده راستش بی خواب شدم به همه چیز فکر میکنم دیشب تا ساعت 5 بیدار بودم امشبو نمیدونم تا کی بیدارم امیدوارم زود خوابم ببره تا واسه فردا انرژی داشته باشم

فردا یکی از مهمترین روزای زندگیمه فردا به معنای واقعی مامان میشم واسه باباییتم همینطور میدونم خیلی استرس داره ولی به روی من نمیاره من که خوب میشناسمش امروزم خیلی کمکم کرد تا خونه رو بتونم دسته گل کنم تا واسه اومدن شما و مهمونای همراهتون همه چیز تر تمیز باشه

امشب خیلی دلم گرفته امشب از اون شبایی بود که از ته دل میخواستم خواهر داشته باشمو پیشم باشه تا دلداریم بده کمکم کنه باهام صحبت کنه از استرسم کم کنه جای همهشونو بابایی برام پر کرده خیلی با صبر و تحمل همه دستورات منو بدون خستگی انجام داد واسه همین میخوام ازش تشکر کنم(از پریناز جون زنداییت ممنونم که با تماسش دلداریم داد و دوستم نسترن جون با اس ام اس همدردیشو ابراز کرد از همه دوستای وبلاگیم که وقتی دیدم به یادمن ولی خیلی خوشحال شدم ممنونم)

رضا جونم عشق تکم از اینکه تو تمام لحظات زندگیم و مخصوصا این 9 ماه کنارم بودی و با صبر و تحمل با وجود تمام خستگیهات که از شرکت میومدی بازم با انرژی زیاد بد خلقی های منو تحمل میکردی و تمام کارامو انجام میدادی و لحظه ای شاکی نشدی ازت ممنونم امیدوارم بتونم همسر ایده ال واست باشم  اینو یادت باشه همیشه عاشقونه دوست دارم حتی تو زندگی 3 نفرمون

خدایا ازت بابت همه روزایی که کنارم بودی و تنهام نگذاشتی ممنونم ازت میخوام بقیه راهو تنهام نذاری و همیشه کمکم کنی تا بتونم آرشا جونیو درست تربیت و بزرگ کنم خدایا ازت میخواهم همیشه همراه پسرم باشی همیشه کمکش کنی دوست دارم خدا جونی

ارشا جونم امشب دارم اخرین وداع ها رو با زندگی جنینیت میکنم باید بگم بای بای جنینیت بوس بوس

                                                            بای 9 ماه باردای  

خوب واسه اخرین پست تو دلیم از دومین کفشی که این روزا برات بافتم عکس گرفتم تا خاله جونیات هم ببینن مامانیت چه با سلیقست خندونک

با این میتونی بری بسکتبال بازی کنی عزیزم این مال اون لباسی که مامانم برات بافته بافتم امیدوارم به سلامتی ازش استفاده کنی عزیزم امروز عکس تودلیمم قاب کردیم و تو اتاقت گذاشتیم خیلی خوشگلی تو دلم نفسم این اولین قاب عکسته آرشا جونم

                                                دیگه باید بخوابم ساعت 2 نیمه شبه

                        

از همه دوست جونیا میخوام واسمون دعا کنن زودی میا با عکس پسملی همتونو دوست دارم فعلا بای بای

                              آرشا جونیم یادت نره همیشه من و بابا عاشقونه و قلبی دوست داریم عزیزم

                                                                   

پسندها (9)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

بآنو
7 خرداد 93 11:31
سلام سارا جون مطمئن بودم پست خداحافظی میذاری . فک کنم تا الان آرشا جون دنیا اومده . قدم نو رسیــده مبارک سخته حست کنم اما مطمئنم بهترین لحظاته زندگیتن این لحظه ها ... شاد باشی
مامی سارا
پاسخ
درسته عزیزم
مامان آلوچه
7 خرداد 93 11:37
عزیزم ایشالله به سلامتی بیاد بغلت ایشالله زایمانت راحت باشه ما سخت منتظر عکس های ارشا خان هستیم
مامی سارا
پاسخ
حتما عزیزم
مامان مهنا
7 خرداد 93 14:45
سلام خانومي دعا ميكنم زايمان راحتي داشته باشي منم خواهر ندارم خيلي سخته ولي خوب چه ميشه كرد زودي بيا و عكس ارشا جونو بزار
مامی سارا
پاسخ
چشم
topolooooo
7 خرداد 93 19:17
انشاا....به سلامتی باشه مامان مهربون که انقد با احساسی از خدا میخوام تا کمکت کنه همونطور که مریم رو برای به دنیا آوردن عیسی کمک کرد فرشته هاشو بفرسته واست.بی صبرانه منتظریم بوس
مامی سارا
پاسخ
مرسی عزیزم
niloofar
8 خرداد 93 15:19
عزیزممممممم پس به سلامتی تا الان دیگه آرشا بغلته. مبارک باشهههههههههههههه
مامان نی نی
8 خرداد 93 15:27
الهی به سلامتی زایمان کنی و ارشا جونیو تو بغلت بگیری عزیزم
خاله
9 خرداد 93 11:53
لینک شدی مامانی الهی نی نی بدنیا اومد؟؟؟؟ قدمش به خیریت تورو خدا دستور این هنرنمایی زیبا رو به ماهم بده خیلی خوشگله....................
فریبا
9 خرداد 93 12:00
سلام مامی جون.وای مبارک گل پسرت باشه ا شاء الله بسلامتی بیاد و ازشون استفاده کنه منتظر عکسای نازش هستیم
مامی سارا
پاسخ
حتما گلم
مژده
9 خرداد 93 15:29
به سلامتی آرشا جون تولدت مبارکککککککککککککککککککککک
مژده
13 خرداد 93 14:49
سارا جون دیگه مامان شدی مارو فراموش کردی؟ ما عکس آقا آرشا رو میخوایم ببینیم دیگه
مامی سارا
پاسخ
چشم عزیزم
arezoo
14 خرداد 93 1:01
من اومدم تو رفتی انشاله به سلامتی بارتو زمین گذاشته باشی
مامی سارا
پاسخ
بله به سلامتی دنیا اومد