آرشا جونی نبض زندگیمآرشا جونی نبض زندگیم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

مامی سارا و ماهیش

زیبا ترین روز

1392/11/20 23:45
نویسنده : مامی سارا
351 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

دوردونم اول میخام یه شعری که هر روز برات می خونم بهت بگم میدونم خوشت میاد چون همش عکس العمل نشون میدی تازه بابایی هم برات میخونه

                                پسر نازو پسر ناز                      پسر یه غنچه باز

فدای اون تکونات بشم که مثل هر روز چند باری دارم تجربه میکنم هنوز واضح نیست ولی دیگه حست میکنم همش میری اینور و اونور یه وقتایی هم میای یه گوشه جمع میشی شکمم یه طرفی میشه اینقدر قربون صدقت میشم که اگه بیرون می بودی می خوردمت

نانازم این چند روز وبلاگ قطع بود نتونستم مطلبمو به روز برات بزارم ولی هنوزم دیر نیست عشقم امروز 17 دی سالگرد ازدواج من و بابایه 7 سال از ازدواجمون میگذره این سالها بهترین روزا رو در کنار هم داشتیم و واسه همین هم از شما دعوت کردیم که به زندگیمون بیای و شیرینترش کنی

تولد بابایی هم دیروز بود یه جشن کوچولو 2/5نفره رو با هم گذروندیم نفس مامان سال دیگه شما هم میای و 3تایی با هم جشن میگیریم واست چند تا عکس هم میزارم تا بعدا لذت ببری                                                                                 

      

      

                    

                    

این دسته گلم بابایی برام گرفته               

                                                                    دوردونم خیلی دوست داریم ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مژده
18 دی 92 15:57
عزیزم بهت تبریک میگم خیلی خوشحال شدم خدا نگهداره خانواده قشنگتون باشه اللهی امین
مامی سارا
پاسخ
ممنون عزیزم امیدوارم خدا شما دوستای خوبم و نگهدار باشه
مامان نی نی
18 دی 92 16:47
مبارک باشه عزیزم ایشاله سالگرد 120سال زندگی مشترک چقدر خوب که نی نیت امسال پیشته
مامی سارا
پاسخ
مرسی عزیزم ارزوی بهترین روزا رو براتون دارم
topolooooo
18 دی 92 17:31
مبارکه سارا جون هم تولد بابای نی نی هم سالگرد یکی شدنتون انشاا.... که 3تایتون همیشه سالم و شاد باشید
مامی سارا
پاسخ
ممنون عزیزم داشتن دوستای خوبی مثل شما شادترم میکنه
راضیه
20 دی 92 20:45
آرزو
22 دی 92 14:10
وای من از اون کیکا میخوام وطنیه؟ بله گلم مال شیرینی فروشی یزدیهاست
مامان الوچه
22 دی 92 18:27
هم سالگرد ازدواجتون هم تولد بابای ماهی خان مبارک باشه ایشالله. 120 سال کنار هم به شادی زندگی کنین. الوچه به ماهی خان سلام میرسونه
مامی سارا
پاسخ
مرسی عزیزم قربون الوچه جونم هم میشم
نیلوفر جون
23 دی 92 0:41
هورا هورا مبارک باشه عزیزم
مامی سارا
پاسخ
ممنونم گلم
پریناز
11 اردیبهشت 93 9:38
الهی من قربون (خواهر گلم) بشم .بوس بوس
مامی سارا
پاسخ
فدای زن داداش گلم بشم که مثل خواهرمی