آرشا جونی نبض زندگیمآرشا جونی نبض زندگیم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

مامی سارا و ماهیش

سال 1393

1393/1/3 0:45
نویسنده : مامی سارا
622 بازدید
اشتراک گذاری

                                    سلام پرنسم              سلام شاهزاده زندگیم

عیدت مبارک مامانی تو این سال برات بهترینا رو از خدا خواستارم

آرشا جونیم این اولین عید 3 نفرمونه میدونم سال 93 تا اخرین لحظه زندگیم خاطرش تو ذهنم میمونه

امسال سال پسره قند عسلست

لحظه سال تحویل از خدا همه چیزای خوب و  برات خواستم امیدوارم به همش برسی بوووسسسس

عزیزم این چند روزیکه خونه بودم و سر کار نرفتم فعالیتت زیاد شده میدونم کالریهایی که من نمی سوزونم شما می سوزونی

آرشا جونی یه خبر خوب داری صاحب زن عمو میشی عمو سینا قرار تو این هفته داماد بشه و عقد کنه البته خانومش شاهرودیه و اونجا عقد میکنن با این وضعیتی که دارم و جفتم لب مرزیه فکر نکنم بتونم برم و تو مجلسش حاضر باشیم ولی همه این خوشی ها فدای یه تار موی شما عشقم وقتی اومدی تو مجلس بعدیش 3 تایی با هم میرقصیم نفسم نمی خوام کوچکترین کار من باعث مشکلدار شدن سلامتیت بشه گل پسملی

نفسم دوست دارم یادت نره نفسم به نفسات بنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

بآنو
4 فروردین 93 0:46
سلام گلم سال نوی شما و گل پسریت مبارک ... دامادی ِ داداشتونم مبارک ایشالله خوشبخت شن
مامی سارا
پاسخ
مرسی بانو جونی
بآنو
4 فروردین 93 0:50
ببخشین ی سوال : من الان 28 هفته و 2 روزمه و 10 خرداد زایمانمه چطور شما اردیبهشت زایمان میکنی ؟ این تاریخم برا سزارینمه . ممنون عزیزم
مامی سارا
پاسخ
عزیزم تاریخ زایمانت تغییر میکنه مال منم 3/8 بود وقتی به دکترم گفتم 93/3/3 میشه به دنیا بیاد گفت تاریخ زایمانت 2/27 منم شکه شدم
مامان نی نی
5 فروردین 93 15:12
سلام عزیزم سال نو مبارک ایشاله زود زود بارتو بزاری زمین به سلامتی
مامی سارا
پاسخ
مرسی گلم انشالا به موقش
نیلوفر
6 فروردین 93 13:59
عیدتون مبارک سارا خانوم. انشااله سال خوبی داشته باشید. نگران جای جفتت نباش فقط یه کمی بیشتر مواظب خودت باش. تا چشم به هم بزنی آرشام جون اومده بغلت
آوايي ... ( لي لي )
11 فروردین 93 18:53
// // // // // &// // // // // // // // // // // // // // // اینا سبزه ی سیزده بدره اون وسطی رو برای رسیدن تو به همه ی آرزوهات گره زدم... "13بدر مبارک عزیزم" چيه خووووووووو ميخواستم اولين نفري باشم كه بت تبريك گفتم
آوايي ... ( لي لي )
11 فروردین 93 18:55
انشالله خوشبخت شن..... منتظر عكس هاي اتاق گل پسرم
مامی سارا
پاسخ
حتما میدونم دارم تنبلی میکنم
بآنو
14 فروردین 93 23:48
شما سیسمونی گل پسریو تکمیل کردی ؟ ماشالله من تازه از هفته دیگه شروع میکنم ب خاطره جفتم تا الان بیرون نرفتم ولی دیگه مجبورم ی تکونی بخورم
مامی سارا
پاسخ
بله عزیزم خیلی وقت همه هم اومدن دیدن ایشالا به سلامتی خیلی لذت بخش
مامان صدیقه
16 فروردین 93 7:54
عزیزم ایشالا که نی نی هامون به سلامت بیان تو بغلمون تاریخ زایمان من و شما با هم یکیه
مامی سارا
پاسخ
چه خوب ایشالا هر دوتاشون به سلامتی بیان گلم
فریبا
16 فروردین 93 11:38
سلام عزیزم سال نوت مباررک.امیدوارم گل پسرت به خوبی و سلامتی بیاد تو آغوشت و زندگیتون شیرین شیرین شه مثه عسل
مامی سارا
پاسخ
ممنون فریبا جونم
نیلوفر جون
16 فروردین 93 14:40
سلام عزیزم سال خوبی داشته باشی به اخر راه رسیدی تا 40 روز دیگه فرشتتو بغل میکنی مبارک باشه تبریک میگم
مامی سارا
پاسخ
اره عزیزم ولی خودم باورم نمیشه که فقط 40 روز دیگه مونده
آرزو
17 فروردین 93 12:53
اول از همه سال نو رو بهت تبریک میگم و امیدوارم کنار گل پسرت سالهای خوبی رو سپری کنی. پسرت از دختر من یه چند روزی بزرگتر میشه در نظر داشته باش. خیلی دوس دارم بدونم کدوم بیمارستان زایمان میکنی و دکترت کیه البته اگه میشه جواب بده.
مامی سارا
پاسخ
ممنون گلم سال نو شمام مبارک من بیمارستان خودم(موسی بن جعفر)و دکترمم فریبا حقی
آوايي ( لي لي )
20 فروردین 93 2:17
کاش يادت نرود روي اين نقطه ي پر رنگ بزرگ،.. بين ناباوري آدمها يک نفر مي خواهد که به يادت باشد،.. نکند کنج هياهو بروم از يادت..
سحر
20 فروردین 93 13:15
سلااااام عزیززززم سال نو مبااااااارک امیدوارم که سال خیلی خیلی خوبی داشته باشین کناااار گل پسری آرشا جونی زودی بیااا که منتظرین زودی ببینیمت
مامی سارا
پاسخ
ممنون سحر جون پسملی 1 ماه دیگه دنیا میاد