آرشا جونی نبض زندگیمآرشا جونی نبض زندگیم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

مامی سارا و ماهیش

این چند روز

1393/1/23 9:18
نویسنده : مامی سارا
618 بازدید
اشتراک گذاری

        سلام نفس مامان          سلام پسمل خوشگلم         سلام ارشا جونم

                                               سلام به همه دوستای گلم

میدونم که دارم دیر به دیر میام راستش سر میزنم به همتون ولی فرصت نوشتن مطلب رو نداشتم

حالا خلاصه این مدت و براتون میگم تا برم سر اصل مطلب:

ایام عید خدارو شکر به خوبی و خوشی گذشت اصلا وقتی سر کار نمیری خوش میگذره نیشخند

همه روز به دید و بازدید بودیم تازه 1/4 عاطفه جون(زن عموی آرشا جونی) از شاهرود اومدن واسه خرید مختصر عقدشون منم دیگه جاری بزرگم و باید حضور میداشتم چشمکو رفتیم خرید حلقه و لباس و کفش نامزدی 2 روز مشهد بودن و 1/5 عصر رفتیم عقد بالای سر حضرت کردیم چون مراسم اصلی قرار بود شاهرود باشه جاتون خالی که چه بارونی هم میبارید که نزدیک بود به مراسم نرسیم

جشنشون 1/7 تو شاهرود بود که من وآرشا جونی مشهد موندیم به خاطر وضعیتم نتونستم برم ولی بابایی و با هزار خواهش و التماس فرستادیم 2 روزی رو خونه مامانی(مامانم) بودیم که حسابی خوش گذشت چه صفایی داره خونه بابا....

تو عید 1 روزی هم سر کار رفتم چون انکال بودمو مریض داشتیم ناراحت

13 بدر هم با همه فامیل رفتیم باغ خاله زهرام جاتون خالی خیلی خوش گذشت

بعدشم کار باز شروع شد

دوستای خوبم تو تعطیلات عید حسابی به پسملی رسیدم و اونم حسابی رشد کرد که تعجب همکارام برانگیخت خانم دکترشم گفت پسرت درشته منم قند تو دلم اب کردم ولی خبر دقیقشو با سونو 2 هفته دیگه میگم

این روزا حسابی سنگین شدم ولی خیلی مراقب فشار و تغذیمم تا هم فشارم بالا نره هم ورم نکنم که خدارو شکر تا الان جز مچ پام بقیه بدنم ثابت بودن.البته شبا هم به سختی میخوابم بعضی وقتا هم تا نزدیکای صبح بیدارم ولی همه اینا رو به جون میخرم عشقم

عزیز دلم دیگه چیزی نمونده به زودی میای و با صدای گریه هات سکوت خونمونو میشکنی تا اون روز لحظه شماری میکنم

حالا اصل مطلب:بالاخره وقت کردم و از اتاق و وسائل آرشا جونی عکس گرفتم که براتون میزارم

پسملی تو این 35 روز باقیمونده تا میتونی خوراکیها رو از مامانی بگیر تا تپل مپل دنیا بیای با اینکه بی صبرانه منتظر دیدنتم ولی دلم واسه این روزا که تو دلمی تنگ میشه واسه تکون خوردنات لگدای قویت واسه قلقلک دادنت از روی شکمم و جمع شدنت واسه همه جا بودن باهام یادت باشه من و بابایی خیلی خیلی دوست داریم وعاشقتیم ماچ

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

مامان عرفان
23 فروردین 93 21:08
سلام عزيزم.خوشحالم كه شما جزو گروه پزشكي هستين. چه رشته اي هستين؟ منم زايمانم كمتر از يكماه مونده. ني ني منم پسره. دوست دارم زايمان طبيعي بكنم. نظر شما چيه؟ كي عكسها رو ميزارين؟ راستي به من هم سر بزنين. من كارم توي ازمايشگاهه. ولي توي استعلاجيم.
مامان صدیقه
24 فروردین 93 8:22
سارا جان دکتر تاریخ سزارین منو 29اردیبهشت تعیین کرده برای شما کیه؟
مامی سارا
پاسخ
من فعلا 27 اردیبهشتم عزیزم البته سونو 2 هفته دیگم مشخص میکنه
مامان عرفان
24 فروردین 93 12:21
سلام عزيزم ببخش. درست كردم. عزيزم بهم سر بزن. اپ كردم. نتيجه دكتر رو نوشتم
مامی سارا
پاسخ
حتما سر میزنم
مامان نی نی
24 فروردین 93 14:57
الهی که صحیح و سالم و تپل مپل میاد پیشت عزیزم خیلی مواظب خودتو نی نی باش عزیزم
مامی سارا
پاسخ
مرسی خاله جونی ممنون به فکرمونی
بآنو
24 فروردین 93 15:10
سلام عزیزم خوشحالم بهت خوش گذشته و پسری تپلی شده . با تمامه خسته گیهای کار بودنش غنیمته لااقل باعثه میشه انتظاره این روزهای آخر زیادی برات سخت نباشه .
مامی سارا
پاسخ
مرسی گلم میدونم کار خوبه ولی این روزا حسابی خسته شدم
نیلوفر جون
25 فروردین 93 14:08
عزیزم خوب عکسا رو نذاشتی که ..ایشا.. گل پسرت توپول دنیا میاد به سلامتی دیگه چیزی نموده اخراش اخ جون
مامی سارا
پاسخ
مرسی نیلو جون شرمنده عکسا رو هم میزارم
topolooooo
26 فروردین 93 17:37
پس کو عکسا مامان آرشام جونی؟
مامی سارا
پاسخ
امشب اومدم که بزارم عزیزم در ضمن آرشام نه آرشا
mom
28 فروردین 93 14:30
ایشالله این چندروز باقیمونده رو هم به سلامت سپری کنین
مامی سارا
پاسخ
انشالا عزیزم
topolooooo
28 فروردین 93 17:59
ببخشید عزیزم آرشا جونم کاشکی منو ببخشه خیلی سر به هوام کلا خلاصه که من عکسارو پیدا نکدم
مامی سارا
پاسخ
اشکالی نداره پیش میاد
نیلوفر
29 فروردین 93 21:13
سارا جون همیشه به شادی و عروسی انشااله. خریدهای گل پسرت هم مبارکه. زودتر عسکش و بذار ببینیمممممممممم
مامی سارا
پاسخ
مرسی عزیزم چشم عکسارو هم الان گذاشتم
آوايي ( لي لي )
30 فروردین 93 7:49
عكس عكس عكس من عكس اتاق پسملي رو ميخواممممم
مامی سارا
پاسخ
حتما عزیزم
آوايي ( لي لي )
30 فروردین 93 7:54
اخي ايشالله خوشبخت شن ... روزتم مبارك خواهري ... مواظب خودتون باشششش
مامی سارا
پاسخ
ممنون عزیزم
topolooooo
30 فروردین 93 10:41
روزت مبارک گلم با آرزوی بهترین ها (روز پر هدیه ای در راه است)
مامی سارا
پاسخ
ممنون عزیزم روز شمام مبارک منکه کادومو گرفتم
مژده
16 اردیبهشت 93 22:07
مامی سارا تنبل شدیا خوب دلمون تنگ میشه واستون زود بیا آپ کن
مامی سارا
پاسخ
حتما عزیزم زودی با خبرای داغ میام