آرشا جونی نبض زندگیمآرشا جونی نبض زندگیم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

مامی سارا و ماهیش

اتاق آرشا جونی

1393/2/10 20:43
نویسنده : مامی سارا
3,682 بازدید
اشتراک گذاری

                                  سلام به جیگر ترین و توپولو ترین پسر دنیا
عزیزم کمتر از 1 ماه دیگه مونده دلم حسابی واسه دیدنت پر میکشه از خدا سلامتی و خوشبختیتو میخوام ازش میخام این 1 ماه باقی مونده هم بیشتر کمکم کنه
سلام به همه دوستای گلم بالاخره تنبلیهام تموم شدن و تونستم به این حس خوشایند غلبه کنم و عکسای اتاق نفسمو براتون بزارم
اول از این چند روز براتون بگم بعد همتونو به دیدن عکسا دعوت میکنم
جمعه 2/22 تولد پریناز جون زندائی ارشا جونی بود جاتون خالی رفتیم خونه داداشیم و بعد هم تولد پریناز جون بود و خوش گذشت.شنبه 2/23 هم عصرش رفتم مطب خانوم دکتر واسه چکاپ ماهانه ولی همون اول رفتن شکه شدم چون وقتی رفتم رو وزنه تا وزنمو ثبت کنن دیدم بله واقعا عید هم به من هم به پسمله خوش گذشته و آرشا جونی تو این 1 ماه 10 کیلو به وزن مامانش اضافه کرده و تا حالا جمعا 20 کیلو اضافه کردم (ماشالا)حالا دلیل این همه تنبلیام مشخص شد سنگین شدم دیگه 
البته چون تا حالا فشارم همیشه 11/7 بوده جای نگرانی نیست و خدا رو صد هزار مرتبه شکر جز مچ پاهام که اونم بخاطر کارم که همش سر پام جای دیگه از بدنم ورم نکرده دوست جونیها به شدت از نمک دوری میکنم و حسابی مراقبم ورم نکنم خلاصه جونم براتون بگه که خانوم دکتر خندید و بهم گفت بچت درشته البته با سونو هفته دیکه مطمئن میشم
از خدا سلامتی و واسه آرشا جونم و همه نینی های به دنیا اومده و تو راهی رو دارم امیدوارم این 1 ماه هم به سلامتی و خوبی بگذره
بازم از همتون عذر خواهی میکنم که وعده سر خرمن زیاد دادم اینم اتاق آرشا جونم در نگاه اول

 
اینم تخت نوزاد نوجوان پسمله که اکثر دوست جونیا میدونن که چه جوریه ولی بازم خدمت بقیه عرض کنم که تخت بالایی فعلا مثل گهواره رو تخت پایی نصب و بعد از بزرگ شدن آرشا تخت رویی برداشته میشه و میز پایین تخت که فعلا محل تعویض پوشک پسرمه هم برداشته میشه و تخت پایینی واسه دوران نوجوانی پسمله است و میزشم ایینه روی دیوار روش سوار میشه و نقش ایینه و دراور و ایفا میکنه

 
ای 2 تا عکس هم از سرویس داخل تختش و بالشت شیردهی که شکل خرگوش و عروسک موزیکالش که خودم انتخاب کردم چون لباساش به سرویسش میاد


اون عروسک گردون بالای تختش چراغ خوابم هست که وقتی تاریک باشه و روشنش کنم عکس قلب و ستاره رو دیوار میندازه


 قبل از دیدن کمدش و وسائل داخلش اسم نفسمو بالای کمدش ببینین مامان قربونش بشه

اینم کمد لباس و ویترین اسباب بازیهای خوشمزم

بفرمایید اینم داخل کمدش هم با طبقه بالاش هم با طبقه پایینش

(اون کفشای آبی تابستونی سمت راست جزء وسایلیه که تو نبود عسلم از فروشگاه مکس دبی خریدیم)

پتوی داخل کمدشم خودم از دبی خریدم چند سال قبل از وجود خارجی داشتن آرشا ولی همه وسایلشو پسرونه خریدم


 
اینم ویترینش

 
 سرویس ارکوپالش واسه خوردن و شکستن..... و پیشبندش

 
طبقات بغل که شامل ست شامپو و لوسیونو صابون و لیفای خرسی جیگمل


 
اینم طبقه ملزومات شکم جوجوئی که شامل 2تا شیشه شیر و فلاسک و پستونک و بندش لیوان و قمقمه اب و ابمیوه خوری

 
اینم یه سری دیگه از بهداشتیهای عشقم که شامل مسواک برقی شانه و برس گوش پاکن

 
عکسای باب اسفنجی پسر باب اسفنجی من که البته کارتون مورد علاقه بابایی آرشا جونیه

 
  
ست حوله و حموم شیطون پسملی به همراه وسیله گرفتن از جیشششش
 

ست کالسکه و پشه بندو پرده اتاق عزیز دلم که خودم دوختمش و بابایی وصل کرده

 
 
لباسهای داخل کشو جیگملی که بازم ست آبی رنگشو از دبی خریدم

 
 
 
اینم 2 تا کشوی پائین تخت پسمله که لباسای بچگی های خودمو توش گذاشتم تا ارشا جونی بدونه مامانشم یه زمانی اندازه خودش بوده

 
  
در اخر هم لباسای کاموایی داخل کمد نی نی خوشگلم که مامانی آرشا(مامان خودم) با کلی سلیقه برای دردونم بافته پیشاپیش از طرف خودم و آرشا تشکر میکنم و دست این مامانو بابت همه زحمتاش میبوسم

این لباس چون مامانی پشتشو اول اسم آرشا جونی رو زده بودن از پشتشم عکس گرفتم

این لباسها هم به سفارش مامانی خاله جونم از مالزی خریدن

این چندتا هم باز هم سفارش شده از مکه خرید شده

اینم خود مامانی چند سال پیش که مکه رفته بودن خریدن ولی چون اون موقع نمیدونستن نوشون دخمله یا پسمل دخملونه بیشتر گرفتن که اونا نصیب آرشا جونی نشدن واسه همین این پسملونه فقط میرسه به نفسم

بازم جا داره از مامانم مجدد تشکر کنم که خودم دیدم چقدر زحمت واسه بافتن این لباسها کشید چقدر بافت و شکافت تا اون چیزی که میخواد بشه و از عشقم رضا جونی ممنونم که اتاق آرشا جونی رو خودش تنها با کلی حوصله خرج دادن رنگ زدش و تو چیدمان این اتاق هم کلی کمکم کرد

دوستان بقیه لباسهای آرشا جونی که مامانی دیگش(مامان بابایی) هنوز به دستم نرسیده چون مامانیش منتظر اول نوه شو ببینه بعد لباسا رو تسلیم کنه انشالا به محض رسیدن عکسای اونا رو هم میزارم

دوست جونیام اتاق آرشا جونی هنوز کار داره و تصمیمای زیادی واسش دارم به محض تغئیرات از اونا هم عکس میگیرم از اینکه دیر شد و همتونو چشم انتظار گذاشتم عذر میخام

امیدوارم پسرم از همشون به خوبی خوشی استفاده کنه عزیز دلم یادت باشه همه زندگیمی مامانیماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (34)

مامان نی نی
30 فروردین 93 15:19
الهی چقدر نازن ایشاله به سلامتی بیاد و از همشون استفاده کنه خیلی خیلی مبارکه عزیزم خیلی قشنگه مامان با سلیقه
مامی سارا
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داری
مامان صدیقه
31 فروردین 93 8:16
عزیزم مبارک باشه همه ی وسایلا خیلی خوشکل بود.ایشالا به سلامتی استفاده بشه و آرشا جون کلی ازشون کیف کنه
مامی سارا
پاسخ
انشالا خاله جونی
نیلوفر جون
31 فروردین 93 11:24
مبارک باشه عزیزم
مامی سارا
پاسخ
مرسی گلم
topolooooo
31 فروردین 93 16:35
وااااااای خیلی ناز بود بسیار با سلیقه بود که منم هوسم کرد انشاا...به سلامتی
مامی سارا
پاسخ
ممنون عزیزم
مژده
31 فروردین 93 18:29
خیلی قشنگ بودن ان شاالله به خوشی بپوشه آرشا جونی
نیلوفر
3 اردیبهشت 93 11:50
آفرین به این انتخاب و سلیقه. مبارک باشه سارا جون. انشااله به سلامتی و دل خوش از همه شون استفاده کنید. آرشا کوچولو زودتر بیا که مامانت اتاقت و هم چیده
مامی سارا
پاسخ
ممنون خاله جونی
لــــي لــــي
3 اردیبهشت 93 12:43
ســــلام عزيزم ... مرسي كه عكس هاي اتاق و گذاشتي و خبر دادي ... بسيار بسيارهمه چي با سليقه اند...
مامی سارا
پاسخ
مرسی لیلی جونی
لـــــي لـــــي
3 اردیبهشت 93 12:46
خواهري انشالله كه آرشا جونم صحيح و سلامت مياد تو بغلت ... بي صبرانه منتظرم شكل ماهش و ببينم .... دوسسسسسستون دارم ... راستي دست مامان گلت درد نكنه چقدر زيبا بافته
مامی سارا
پاسخ
ایشالا حتما عکسشم میزارم
نیلوفر جون
3 اردیبهشت 93 12:59
خیلی زیبا بود با تشکر از مادر پدر شما و خودتون برای سلیقه قشنگت عزیزم
مامی سارا
پاسخ
مرسی عزیزم که سر زدی
آزاده (مامان رایان کوچولو)
3 اردیبهشت 93 19:29
به به چه با سلیقه و خوشگل.مبارکت باشه آرشا جون.ایشالله به سلامتی می آیی و به خوشی از همشون استفاده میکنی فرشته کوچولو
مامی سارا
پاسخ
انشالا عزیزم
راضیه
3 اردیبهشت 93 21:17
اي جوووووووووونم خيلي خوجلن انشاالله ماهي جونمون به سلامتي ازشون استفاده كنه
مامی سارا
پاسخ
مرسی گلم
فائزه مامان آیاتای
4 اردیبهشت 93 1:48
عزیزم چه اتاق خوشکلی ایشاله زودی بیایی و لباسی خوشکلتو تنت کنی
بـآنو
6 اردیبهشت 93 10:53
سلام عزیزه دلمـ خیلی با سلیقه بود خیلی ... واقعن ضعف کردم (: ایشالله ب سلامتی ازشون استفاده کنه ُ دل ِ مامانیو ببره .
مامی سارا
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان کوروش کوچولو
6 اردیبهشت 93 16:39
عزیزم خیلی وسایل نی نی خوشکل بودن و خیلی هم مامانی باسلیقه چیده بود انشاله یه روز عکس گل پسری را تو اتاق بذاری
مامی سارا
پاسخ
حتما خاله جونی بزودی هم عکس پسملیمو میزارم
مریم
8 اردیبهشت 93 8:44
سلام.خیلی خوشگل بودن عزیزم.ایشالا مبارک اش باشه و به خوشی و شادی ازش استفاده بکنه
مامی سارا
پاسخ
ممنون مریم جونم
arezoo
8 اردیبهشت 93 18:13
سلام عزیزم مبارک باشه چند روز نبودم اومدم دیدم انگاری شما زودتر اتاقتو چیدی. سرویس چوبتو تو بازار دیدم همونجایی که گفتی ما هم رفتیم ولی از بغلیش سفارش دادیم. به هرحال همه چی قشنگه و مبارک پسرت باشه.
مامی سارا
پاسخ
مبارک باشه عزیزم
فریبا
9 اردیبهشت 93 10:47
سلام ساراجوووووووووووووووووووووونمسلام به کوچولوی نازش آرشاجووووووووووووووووونی خانومی خیلی خیلی مبارکه.آفرین به سلیقتان شاء الله ناز پسرت بخوشی ازشون استفاده کنه. خانومی واسه من و تمام چشم انتظارا دعا کن این لحظه هارو تجربه کنیم منم آرزومه برم واسه نی نیم لباس بخرم اما همین که میرم تو سیسمونی فروشی میگن جنسیتش و چندوقتشه میمونم چی بگم الهی که خدا میوه دلتو واسه همیشه بهت ببخشه
مامی سارا
پاسخ
فدات بشم عزیزم اینقدر لطف داری از خدا میخوام همه دوستائی که چشم انتظار نینی دار شدنن به مراد دلشون برسونه گلم غصه نخور یه روزی میاد که دلت واسه این روزات تنگ میشه و نینی خوشگلت نمیزاره یه استراحت کنی
سحر
9 اردیبهشت 93 14:18
وااااای عزیزززززززم مبارکه خاله جووووون .. ایشالله همشو به سلامتی استفاده کنی خوشملم مامانی خیلی قشنگ بودن .. دستتون درد نکنه واقعا آرشا جووونی ما که هنوز نیومده کلی دوست داریییم فسقلی
فائزه مامان آیاتای
9 اردیبهشت 93 19:45
ما هم شدیدا منتظر دیدن روی ماهت هستیم اره دیگه همه فهمیدن
مامی سارا
پاسخ
به سلامتی ایشالا قدم مبارکی واستون داشته باشه
آزاده
9 اردیبهشت 93 23:33
آخیییی مبارک باشه سارا جون ایشالا به سلامتی همه چی خوشگل و عالیه و خیلی هم با سلیقه چیدی وای میدونم چه حسی داری... اولین بار استفاده هر کدومشون کلی خاطره شیرین میشه واست. ایشالا آرشای نازنین به موقع و به سلامتی بیاد و عکسای نازشو ببینیم
مامی سارا
پاسخ
ممنون ایشالا خاله جونی زود عکساشم میزارم
مامان ماهان
10 اردیبهشت 93 12:33
سلام عزیزم.از آشنایی با شما خوشبختم.به به چه اتاق قشنگی.امیدوارم که آرشا جون به سلامتی به دنیا بیاد و با هم تبادل نظر کنیم .منتظر نظرات شما هستم
مامی سارا
پاسخ
حتما عزیزم ممنون از نظرت
مامان راضیه
11 اردیبهشت 93 2:18
پریناز
11 اردیبهشت 93 10:01
عزیزم قربون ذوق و سلیقه ات بشم . ان شاالله زود آرشا عزیزمون بدنیا میاد و دل همه مون رو با خنده های شیرینش آب میکنه.
مامی سارا
پاسخ
حتما خاله جونیش 2 هفته دیگه میاد
مامی دلسا
12 اردیبهشت 93 11:45
مبارکههههههههههه خیلی قشنگن و با سلیقه
مامی سارا
پاسخ
مرسی گلم
افسانه
14 اردیبهشت 93 15:59
مشخصه خیلی خوش سلیقه این.خوش به حال آرشا جون که اتاق به این خوشگلی داره
مامی سارا
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان کوروش کوچولو
15 اردیبهشت 93 16:39
خیلی خیلی زیباست انشااله قدمش مبارک باشه براتون
مامی سارا
پاسخ
لطف داری عزیزم
مامان الوچه
15 اردیبهشت 93 19:59
ایشالله به سلامت دنیا بیاد و از همش استفاده کنه به سلامتی ایشالله
مامی سارا
پاسخ
ممنون گلم
arezoo
16 اردیبهشت 93 0:20
وای 10روز دیگه زایمان میکنی دیگه نه؟ خوش به حالت خیالت بابت زایمانت راحته باورکن به دنیا می ارزه که دغدغه عمل و ماما و دکتر وبیمارستان رو نداری همه هماهنگ شده ست.
مامی سارا
پاسخ
نه گلم استرسم بیشتره وقتی از اتاق عمل و مشکلاتش بی خبری با خیال راحت خودتو به دست سرنوشت میسپاری ما یه اصطلاحی به نام سندرم سفارشی داریم که معمولا سر مریضای اشنا و سفارشیمون میاد از اینش میترسم وقتی تو اتاق عمل کسی رو نشناسی همه چیز عادیه ولی من که همکارامن حتی از کلاهی مه واسه مریضا سر میکنن خجالت میکشم فقط بخاطر اینکه اونا منو میشناسن و بازم میخوام باهاشون کار کنم و چشم تو چشم بشم چه برسه جولوشون لختم کنن
بآنو
16 اردیبهشت 93 13:19
سلام سارا جون ی سوال : آرشا جون الان وزنش چنده ؟ دخملی من تو 35 هفتگی 2 کیلو 250 گرم بود ک خانم دکتر گفت دو کیلونیم بایستی میشد گفت برا اینه ک جفتت پایینه
مامی سارا
پاسخ
عزیزم من امشب رفتم سونو که همون هفته 35 و 1 روز و نشون داد ولی وزنش 2500 بود غصه نخور تپل میشه
topolooooo
17 اردیبهشت 93 17:00
سارا جون نکنه فک کردی عکسای اتاق آرشا جون رو گذاشتی دیگه تا یک ماه راحتی و ما دس از سرت بر میداریم نه عزیزم اگه تا دو روز دیگه به وبلاگ گل پسری نیای با تمام دوستان میایم دم درتون!!!!!!! ای بابا دلمون تنگ شده واست بیا دیگه
مامی سارا
پاسخ
مرسی ازت گلم که به یادمی چشم زودی میام
✘ فاطمــﮧ جـפטּ ✘
17 اردیبهشت 93 22:37
ای جااااااااااااااااااااااااااااااااااان خیلی نازن مبارکـــــــــــــــه ایشالا به سلامتی به دنیا میاد
مامی سارا
پاسخ
ممنون عزیزم
مژده
18 اردیبهشت 93 1:02
مامی سارای گل چه خبر؟ دلمون تنگ شده واسه شما آخه یه ذره بیشتر بیا این وبلاگ و پس کی آپ میکنی؟
مامی سارا
پاسخ
]چشم عزیزم زودی میام
شهرزاد
24 اردیبهشت 93 18:15
با عرض شرمندگی به خاطر تاخیر در سر زدن به دوست عزیزم خیلیییییییییییییییی خوشگلن مبارکش باشه دست مامان بزرگشم درد نکنه بایت لباسای قشنگی که بافته ایشالا سالم و تپلی به دنیا بیاد همشونو کلی بپوشه پز بده
مامی سارا
پاسخ
ممنون شهرزاد جونی
mamane ayandeh
18 آذر 93 18:02
سلام,خوبین؟خیلی تخت ارشا جان خوشگله دیدم اسمش روشه میخواستم بدونم ازکجا خریدین یا سفارش دادین.چون خودم برا پسرم میخوام میخواستم بدونم از کجا خریدی.ممنون میشم جوابمو بدی.حالا یا اینجا یا بیا خصوصی تو وبلاگی که نوشتم بگو...ممنون گلم