آرشا جونی نبض زندگیمآرشا جونی نبض زندگیم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

مامی سارا و ماهیش

این روز ها

1393/2/20 7:59
نویسنده : مامی سارا
567 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسملم قند عسلم

                                سلام دوردونم نفسم

                                                               سلام عمرم و جونم

                                                                                        سلام فرشته مامان و بابا

                   سلام به همه دوستای گلم که تو این مدت غیبتم با لطفشون ابراز دلتنگی کردند

دوستای خوبم این روزا مرخصی گرفتم و دارم استراحت میکنم و همشم خونه مامانمم و اونجا هم دسترسی به اینترنت برام سخته (حوصله نشستن پشت کامپیوتر و ندارم) با مامان و باباییم حسابی خوش میگذرونیم

از این مدت براتون بگم که استرس افتاده به جونم و همش فکرم مشغوله دیگه دارم ساکمو جم میکنم  تا واسه روز زایمان اماده باشم تو این روزا یه بار پیش دکتر رفتم که همه چیز خوب بود خدارو شکر وخبر خاصی نبود ولی حرکت مثبتم این بود که جمعه هفته پیش 2/12 با همسری رفتیم اتلیه و عکسای دوران بارداریم و گرفتیم فکر  میکنم خیلی خوشگلن شده باشن هنوز ندیدمشون و بعدشم خونه همکارم دعوت بودم و طبق برنامه هر ماه مهمونی عصرونه بگذار شد

این روزا نگرانم از اینکه چی پیش میاد و چی میشه شب و روزم ازم گرفته شده و نگرانم که اینم طبیعی و میدونم همه مامانا این روزا رو پشت سر گذاشتن

چهارشنبه 2/17 وقت سونو گرافی داشتم و بعد2/5 ساعت انتظار سونو انجام شد و خدارو شکر همه چیز خوب بود فقط نگران وزن نینی ام اخه دکتر گفت 2/500 کیلو و منم کلی دپرس شدم اخه تا روز زایمانم همش 10 روز مونده بود نمیدونم دیگه چیکار کنم پسمله تپل بشه البته میدونم وزن گیری جنین تو هفته های اخره ولی وقت من کمه میدونم اگه طبیعی زایمان کنم حتما تا اون موقع تپلی شده ولی...

راستی تو سونو دکتر از صورت پسملی هم عکس گرفت با اینکه زیاد واضح نیست ولی کلی قربون صدقش رفتیم الهی مامان قربونت بشه پسرمممم

دلم واسه این روزای بارداریم تنگ میشه واسه این با من بودنت و بازی کردنات واسه تکون خوردنات ذیگه چند روز به اتمام اسم حامله و باردارو بار شیشه نمونده تازه داشتم کیف میکردم عزیزم

از حالا مسئولیت سختتری رو دوشمه و باید همه هنرمو بکار بگیرم تا بتونم مامان خوب و نمونه ای باشم دوران استراحتم تموم شده

راستی تا یادم نرفته بگم تو این چند روزیکه خونه مامانم بودم هنر به خرج دادمو واسه آرشا جونم کفش بافتم با اینکه دفعه اولم بود ولی بدک نشده بالاخره از خودم یادگاری گذاشتم 

مامان بزرگ دیگه پسرم (مادر شوهرم) بالاخره بافتنی های عزیزمو تموم کرد و دیشب اوردشون و بعد پرژه سنگین عکس گرفتن حتما عکساشونو براتون میزارم چون خیلی خوشگل شدن که ازشون تشکر میکنم

امروز هم عصر باید برم مطب دکتر تا تاریخ دقیق زایمانم و بگه امیدوارم یکم طولانی تر بشه تا پسملی تپل بشه

پسرم جون دلم مامان همیشه دوست داره یادت باشه گلم و همه ارزوش و دعاهاش سلامتی شماست مامانی خیلی خیلی دوست دارم

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مریم
20 اردیبهشت 93 12:36
نگران نباش عزیزم ایشالا به سلامتی این دوره رو هم طی میکنی
topolooooo
20 اردیبهشت 93 16:46
سلام مرسی که با اینکه میدونم خیلی واست سخته ولی بازم میای به وبلاگمو واسم نظر میذاری، امیدوارم قند عسل تو این هفته ی آخر خوب تپلی بشه ولی بازم سلامتش خیلی مهمتر از وزنشه دخنر خالم وقتی به دنیا اومد 1کیلو و900بود ولی الان که بزرگ شده انقد باهوش و تپل شده که.... اصلا نگران نباش عزیزم!!! کفشای بافتنی هم خیلی گوگولی و ناز بود مبارک باشه
مامی سارا
پاسخ
انشالا عزیزم ممنونم واسه دلگرمیت دوست خوبم
مامان نی نی
20 اردیبهشت 93 18:28
ایشاله که بسلامتی زایمان میکنیو اینقدر نگران نباش عزیزم فداش بشم دوست دارم زودتر ببینمش خیلی مواظب نی نی و خودت باش عزیزم
مامی سارا
پاسخ
حتما گلم عکسشو میزارم
بآنو
20 اردیبهشت 93 19:47
ب سلامتی سارا جون وزنش ک نرماله تو سایتهام همین وزنو برا 35 هفته نرمال زدن من چی بگم با 2250 ؟ استرس نداشته باش ب چیزای خوب فک کن ب دیدنه روی ماهه آرشا جون من شدیداااااا" درگیره امتحاناته میان ترمم وگرنه این روزههای آخر واقعن لذت بخشه (:
مامی سارا
پاسخ
ایشالا تو امتحاناتت موفق بشی تا خیالت از بابت راحت بشه
بآنو
20 اردیبهشت 93 19:49
نوشته هام پرید ): ب سلامتی عزیزمـ دلت تنگ نشه چون بعده زایمان بیشتر بهت خوش میگذره . استرسو بیخیال من له له میزنم برا اتاق عمل شما یک هفته از من جلوتری حالا معلوم شد . نگرانه وزنه آرشا جونی نباش 2500برا 35 هفته نرماله
مامی سارا
پاسخ
ای جونم امیدوارم به سلامتی زایمان کنی خواهر جونی
arezoo
21 اردیبهشت 93 0:27
وای از این نگرانیها نگو که سراغ منم اومده منم احتمالا تاریخ زایمانم3/3 باشه.
مامی سارا
پاسخ
چه تاریخ قشنگی میشه به سلامتی باشه عزیزم
مژده
31 اردیبهشت 93 17:57
وای سارا جون چقدر قشتگ بافتی خیلیی با مزه است ایشالله مبارک آرشا خان باشه
مامی سارا
پاسخ
ممنون عزیز دلم