آرشا جونی نبض زندگیمآرشا جونی نبض زندگیم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

مامی سارا و ماهیش

سورپرایز

1393/2/21 22:44
نویسنده : مامی سارا
804 بازدید
اشتراک گذاری

                                  سلام پرنس مامان عاشق ناز کردناتم نفسم

                        سلام به همه دوستای گلم که باهام همدردی کردن و دلداریم دادن

حتما تا حالا تو زندگیتون واستون لحظات زیادی پیش اومده که حسابی سورپرایز شدین واسه منم زیاد پیش اومده ولی این اخریه حسابی شوکم کرده

                 جشن      خبر              خبر             خبر              خبر               خبر     جشن

دوست جونیا دنیا اومدن آرشا جونیم تمدید شدو اومدنش به 3/7 افتاد پسرم چه با نازو ادا میاد پا انداز میخوادش

دوستای گلم جونم براتون بگه دیشب با خوشحالی با همسری رفتیم دکتر تا تاریخ قطعی زایمانمو بهم بگه ولی وقتی خانم دکتر سونو گرافیمو دید تصمیمش عوض شد وگفت نینیت سنش کمه و من نمیتونم ریسک کنم و زود دنیا بیارمش البته منم نمیخوام پسملی زود دنیا بیاد واسه همینم خیلی خوشحال شدم چون وزن پسملی نگرانم کرده بود الان دیگه وقت دارم بازم بیشتر بهش برسم البته نگرانیام سر جاشه و بیشتر هم شده و میترسم تا اون موقع دردای زایمنم سراغم بیاد و همه برنامه هام و نقشه هام نقش بر اب بشه و مجبور بشم اورژانسی زایمان کنم و از همه مهمتر میترسم تو این اوضاع فراموش کنم از پسملی فیلم بگیرم

بازم توکلم به خداست هرچی خدا بخواد ازش فقط میخوام هر چی میخواد بشه من همه دردا رو به جون میخرم ولی آرشا جونمو صحیح و سالم بهم بده امیدوارم همه مامانا بچه هایی سالم و سلامت داشته باشن

عزیز دل مامان تو این مدت همه هنرتو نشون بده و همه غذا ها رو از مامانی بقاپ و حسابی تپل مپل شو

نفسم با اینکه بیصبرانه منتظر دیدنتم ولی بازم خوشحالم بیشتر تو دلمی و عاشق شیطون بازیهاتم

آرشا جونم عشقم عمرم زندگیم یادت نره مامانی و بابایی عاشقتن و همه زندگیشون مراقبت از شماست

                                                                                                                دوست داریم گلکم   

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

مــن و آوايي قــلــمــبــه
21 اردیبهشت 93 23:07
سلام ساراي عزيزم .... انشالله گل پسرمون حسابي وزن ميگيره و به موقع دنيا مياد و مهمتر از همه با تني سالم ....
مامی سارا
پاسخ
مرسی لی لی جون ایشالا
مــن و آوايي قــلــمــبــه
21 اردیبهشت 93 23:08
نميدوني خواهر انقده دوست دارم عكساي نازش و ببينم كه خدا ميدونه
مامی سارا
پاسخ
حتما میزارم گلم
مــن و آوايي قــلــمــبــه
21 اردیبهشت 93 23:09
گاندی خطاب به معشوقه اش : خوبِ من ، هنر در فاصله هاست ... زیاد نزدیک به هم می سوزیم و زیاد دور از هم یخ می زنیم . تو ، نباید آنکسی باشی که من میخواهم ، و من نباید آنکسی باشم که تو میخواهی . کسی که تو از من می خواهی بسازی یا کمبودهایت هستند یا آرزوهایت . من باید بهترین خودم باشم برای تو و تو باید بهترین خودت باشی و بشوی برای من .... خوب ِ من ، هنرٍِِ ♥عشق♥ در پیوند تفاوت هاست و معجزه اش نادیده گرفتن کمبودها . . .
مامان مهنا
21 اردیبهشت 93 23:37
سلام اميدوارم ني ني نازتون بسلامتي به دنيا بياد دختر منم 12 خرداد مياد من لينكتون كردم به ما هم سر بزنين
مامی سارا
پاسخ
سلام مرسی با افتخار لایکت میکنم عزیزم
بآنو
22 اردیبهشت 93 10:21
ای جااااااااااان ب سلامتی سارا جون ایشالله پسملیت همونی بشه ک مامانیش میخواد تپلی ِ خوشمزه
arezoo
22 اردیبهشت 93 10:54
خوب بهتر تا اون موقع وزن گیری پسرتم بیشتر میشه وحتما دکتر یه صلاحی میدونه دیگه.آخه به نظر منم زود بوداز3/15بیاد2/27.باز 3/7یکمی نرمالتره. نگران نباش همه چی طبیعی و رو روال پیش میره شک نکن خدا باماست.
مامی سارا
پاسخ
اره عزیزم منم نگران زود اومدنش بودم ولی 3/15 تاریخ زایمان طبیعی من میخوام سزارین بشم واسه همین زودتر تاریخ داده بود
بآنو
22 اردیبهشت 93 14:38
من ِ تنبل درگیره سیسمونیم میدونم خیلیم وقت ندارم . ی سوال سارا جون قنداق فرنگی بخرم یا نه ؟
مامی سارا
پاسخ
من گرفتم عزیزم رو ست خوابش بود ولی فکر هم میکنم لازم باشه واسه جابجایی بچه راحته دیگه تو بغل همه دستمالی نمیشه هر جا هم خواستی میتونی بزاری توش و بخوابه
مــن و آوايي قــلــمــبــه
23 اردیبهشت 93 1:39
فدات شم خواهري ... اين روز بر پدر و همسر محترمت مبارك باشه ... ايشالله خواهر زودتر گچ و باز كنن حسابي داريم اذيت ميشيم به خصوص براي حمام كردنش
مامی سارا
پاسخ
ایشالا گلم
بآنو
23 اردیبهشت 93 12:40
سلام سارا جون مرسی ... آخه ست خوابی ک مامانینا خریدن قنداق فرنگی نداشت برا همین پرسیدم . مرسی از راهنماییت 13 خرداد ولی میخوام بگم بندازه 10 خرداد ، نمیخوااااااام شبهای تولدش مصادف با رحلت امام باشه .
مامی سارا
پاسخ
موافقم
مژده
23 اردیبهشت 93 17:36
به سلامتی سارا جون چقدر زود گذشتا! تورو خدا وقتی ارشا خان به دنیا اومد بی معرفت نشی دیگه نیای وب هی بگی زقت ندارمو این حرفا من عصبانی میشم قول بده زود به زود بیای و بازم از شیرینی مامان شدنت بنویسی برامون باشه؟
مامی سارا
پاسخ
چشم مژده جون حتما میام عزیزم
نیلوفر جون
24 اردیبهشت 93 13:35
عزیزم نگران نباش من شنیدم بستنی گوشت قرمز اجیل وزن بچه رو زیاد میکنه تو هم میتونی با استراحت زیاد ایشا.. وزن که میخوای میرسه به سلامتی دنیا میاد
مامان الوچه
29 اردیبهشت 93 1:19
ایشالله ایشالله شازده ارشا به سلامت و تپلی دنیا بیاد عزیزم سیسمونیش هم مبارکه عالییییییییی بود و نشونه خوش سلیقه ای مامان ساراش
niloofar
29 اردیبهشت 93 23:50
به به چشمتون روشن. دیگه چیزی نموند که شازده پسرت و بغل بگیرین. انشااله زایمان راحتی داشته باشی سارا جون
کیمیا
30 اردیبهشت 93 9:23
سلام دوست خوب به وبلاگ من بیا واگه تجربه ای داری راهنماییم کن.متشکرم
بآنو
1 خرداد 93 9:31
سلام سارا جون . خوووووبم شما خوبی ؟ شنبه وقته دکتر دارمـ قراره تاریخ ِ قطعی رو بگه عکس اتاقه دخملیو ب زودی میذارم واقعن وقت نمیکنم درگیره میان ترمامم . شما از من جلوتری ... مارو فراموش نکن دعامون کن
مامی سارا
پاسخ
حتما عزیزم