آرشا جونی نبض زندگیمآرشا جونی نبض زندگیم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

مامی سارا و ماهیش

تغییرات جدید اتاق ارشا جونی

1393/3/1 13:36
نویسنده : مامی سارا
1,638 بازدید
اشتراک گذاری

              سلام جواهرم                            سلام خوشگلم                          سلام دلیل زندگی

ارشا جونم دیگه روزات به شمارش افتاده امروز اخرین پنجشنبه جنینیته همینطور فردا اخرین جمعه یا پس فردا اخرین شنبه و... تا چهارشنبه ظهر که شما دنیا میای ایشالا با اینکه این روزا داره برام سخت میگذره ولی دلم داره میگیره یعنی دیگه تا چند روز دیگه تو دلی مامان نیستی این ماهها که دست رو شکمم میکشیدم و نوازشت میکردم صبح بخیر و شب بخیر میگفتم واسم خودتو ملوس میکردی و جابجا میشدی اگه صبحا دیرتر از خواب بیدار میشدم اینقدر تکون میخوردی که با خنده بیدارم میکردی شبایی که خوابم نمیبرد با تکونات سر گرمم میکردی تا شب سخت نگذره نصف شبایی که با ضعف بیدار میشدم و فقط خودت همراهیم میکردی و میرفتیم سر یخچال و با هم شکمویی میکردیم و به بابایی هم نمیگفتیم داره تموم میشه

چه حس قشنگیه مادر شدن تو این ماهها به واسطه وجودت دست رو شکمم میزاشتم و از خدا هر چی میخواستم به پاکیت قسمش میدادم خواستموم میگفتم و خدا هم دریغ نمیکرد سختی این روزا رو با وجودت دوست دارم میدونم روزای قشنگتری در پی داریم ولی نمیشه قشنگی این روزا رو همیشگی داشت این روزای قشنگو به امید روزای قشنگتر با هم تو دفتر خاطرات دلم میزارم ولی هیچ وقت فراموششون نمیکنم جنینم

سلام به همه دوست جونیام دیگه روزای اخره و منم سعی دارم اخرین پستامو براتون بزارم تا باز بعد دنیا اومدن ارشا جونی بیام تو این مدتی که نیستم دلتنگ همتون میشم سعی میکنم سر بزن ولی میدونم شاید نتونم پست بزارم

عزیز دل مامانی امروز دیگه ساک بیمارستانمون و جم کردم و معنیش اینه که دیگه امادگی اومدنتو همه جوره داریم میدونم خبر داری چون وقتی جم و جور میکردم با دقت اومده بودی جلو به شکمم فشار میاوردی انگار میخوای ببینی که دارم چیکار میکنم الهی فدات بشم که مراقب بودی خوب شیشه کوچولو شیرتو میشورم انگار دارم میرم سفر قندهار کلی وسایل جم کردم(از همه دوستای گلم میخام از تجربیاتشون در مورد وسایلی که باید ببرم در اختیارم بزارن.ممنونم)

تو این پست میخام عکسای لباسایی که مامانی ارشا(مامان بابا) زحمت کشیدن و بافتن براتون بزارم و تغییرات جدید کمد و کشو لباسای پسملی و....براتون بزارم بازم دستشون درد نکنه

این اولین لباسی بود که برای شما مامانیت بافت پسملی حتی دکمه هاشم ماشینه

من خودم عاشق این لباستم نازدوردونه من

اینم یه سری از لباسایی که مامان بابا جونی براتون خریدن

این لباست حوله ای عسلیم

این لیابستو از مکه 3 سال پیش خریدن

اینم از سوپرایز مامانی که باباییتم خوشحال کرد این اکاردئون اسباب بازی بابایی بوده عشقم که مامانیت از اون موقع مامانشون نگه داشتن تا به بچش که شما باشین بدن من که نتونستم اهنگ قشنگی باهاش بزنم ولی باباییت ماهرانه باهاش نواخت

 

اینم ماشین بابایی که همراه خودش اورده بود خونمون ولی اینم مال کوچولیاش بوده نفسم

وسایل مامان بابایی تموم شدن دوردونم دستشون درد نکنه خیلی زحمت کشیدن

اینو مامانی فرشته مامان خودم برات بافته به من میگه نکنه پسملمون سرما بخوره سریع اینو براتون بافتن

اینو عشقم من و بابایی براتون خریدیم با اینکه قصد داریم خریداتونو مناسب سن و فصل براتون همونجا بخریم ولی بعضی وقتها نمیشه تحمل کرد خوشگل بود ما هم خریدیم

اینم بنا به درخواست دوستای گلم که میخواستن ست حوله پسملی رو از نزدیک ببینن

اینم همنه ولی بدون حوله استخری یا همون مسافرتی

اینم عکسای تغییر یافته کشوهات و کمدت که قولشو به دوستان داده بودم در صورت تغییر عکسشو میزارم

اینم تختت که پتو مسافرتی و تشک و بالشت دم دستیت واسه خونه مامانیا و چند تا جغجغه واسه راه رفتن رو اعصاب من جیگملیم

اینم ست حمومتون که تغییرات کوچولویی کرده منتظرم مامانی شما رو این تو بشورم

پسملی طلای من دارم واستون یه پاپوش میبافم که ایشالا به محض تموم شدن عکس اونم میزارم

امیدوارم نی نی خوشگلم از همه وسایلت به خوشی استفاده کنی نفس مامان بی صبرانه منتظر دیدن روی ماهتم پسرم

                   ارشا جونی یادت باشه زندگی مامان و بابایی و همیشه دوست داریمبوسبوسبوس

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

مژده
1 خرداد 93 13:45
مبارک مبارک خیلی جالب و قشنگ بودن ایشالله به سلامتی از همش استفاده کنه آرشاجونی
مامی سارا
پاسخ
مرسی گلم
مامان مینای آرتین
1 خرداد 93 14:13
سلام عزیزم. امیدوارم گل پسرت به سلامت به دنیا بیاد و با خودش خوشی و برکت و شادی به همراه بیاره. خوشبخت باشید برای همیشه
مامی سارا
پاسخ
همراه شما دوستای گلم
مامان نی نی
1 خرداد 93 14:17
به سلامتی عزیزم ایشاله که زایمان خوبو راحتی داشته باشی یادت نره واسه منم دعا کنی گلم خیلی مواظب خودتو نی نی نازت باش عزیزم به خدا میسپارمت
مامی سارا
پاسخ
میبوسمتون
نیلوفرجون
1 خرداد 93 16:57
مبارک عزیزم
مامی سارا
پاسخ
ممنونم
مامان مهنا
2 خرداد 93 1:24
به به خوش به حال پسملي با اين لباساي خوشگل
بآنو
2 خرداد 93 19:22
سلام سارا جون ایشالله زایمانه راحتی داشته باشی ُ با آرشا جونی شادو سرحال برگردی خونت . چیزی ک من نمیدونستمو شنیدم تب سنج بود . مارو فراموش نکن موقع زایمانت یادمون کن . منتظرتیمو مشتاقه خبرای خوبیم .
مامی سارا
پاسخ
همیشه به یادتونم
niloofar
2 خرداد 93 22:32
آفرین. چه هنرمند. عااااشق این بافتنی سبزه شدم
مامی سارا
پاسخ
فدات بشم عزیزم
arezoo
3 خرداد 93 0:28
مبارک باشه وسایل جدید عزیزم.الان که دارم اینو تایپ میکنم 8ساعت دیگش تو اتاق عملم اومدم به دوستام سربزنم واسه بار اخر.التماس دعا
مامان الوچه
3 خرداد 93 16:53
ایشالله زایمان.راحتی داشته باشی و ارشا.خان.سالم و راحت بیاد بغلت زودی عکس.شکل ماهشو برای ما هم بذار کلی.انرزی مثبت.برات.میفرستم خدا مواظب.هردوتون هست
مامی سارا
پاسخ
مرسی گلم
مامان الوچه
6 خرداد 93 2:57
مامی سارا 2 روز دیگه مونده هوراااااااا یادت نره عکس شازده رو زود بذاریا. دلمون اب میشه
مامی سارا
پاسخ
1 روز مونده عزیزم حتما
خاله
6 خرداد 93 12:05
خاله جونی 14 ماهه شدم بدوووووووووو بیااااااااااااااااااااااااا قدمش به خیریت.........................
بآنو
6 خرداد 93 12:52
سارا جون فردا زایمانته ایشالله ب سلامتی منو دخترمو همـ دعا کن .
مامی سارا
پاسخ
ممنونم حتما بانو جونم