آرشا جونی نبض زندگیمآرشا جونی نبض زندگیم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

مامی سارا و ماهیش

دلتنگی

1392/9/20 10:02
نویسنده : مامی سارا
188 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم این روزا دلتنگتم دوست دارم زود اون تاریخی که قرار به دنیا بیای برسه من ببینمت میدونم صدای منو بابایی و میشنوی اخه همش باهات صحبت میکنیم با اینکه دیگه تکون خوردنتو حس نکردم ولی متوجه میشم شیطونی و به حرفامون گوش میدی اخه هر وقت باهات صحبت میکنیم میای جلو شکمم وقتی دست میزنم میبینم سفت شده ولی بقیه وقتها شل تره میدونم میری عقب نفسی داره به بابایی حسودیم میشه اخه واسه بابایی زود عکس العمل نشون میدی میای جلو خودتو سفت میکنی عاشق همین دوردونه بازی هاتم قند عسلم ازت میخام حالا که پیش خدایی واسه همه مامانهایی منتظر نی نیشون دعا کنی که زودی بیان پیش مامانشون

نفسم اندازه بزرگی خود خدا دوست داریم

                                                                                                                                                        ( مامان سارا و بابا رضا )

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مینا
20 آذر 92 14:35
سارا جون دختر منم به باباش بیشتر واکنش داشت......ایشالا سالم و ناز و مامانی میاد بغلت..شما تو بیمارستان کار میکنید ؟چه خوب زایمان راحتتر میشه
مامی سارا
پاسخ
مینا جون ممنونم که اومدی ماهیم هفته دیگه معلوم میشه دخمله یا پسمله مامانیشه راه عزیزم تو بیمارستان کار میکنم من پرستار اتاق عمل قلب بازم زایمان راحته ولی استرس روز زایمانو دارم اخه از همکارام خجالت میکشم
راضیه
20 آذر 92 15:21
گلم ان شاالله ماهی کوچولو سالمو سلامت دنیا میاد و با قدم خیرش ما مامانهای منتظر از چشم انتظاری بیرون میایم لینکت کردم عزیزم
مامی سارا
پاسخ
مرسی عزیزم انشالا زودی بیای بهم خبر کوچولوی خوشگلتو بدی
مامان نی نی
20 آذر 92 16:11
سلام عزیزم ایشاله زود زود انتظارت تموم بشه و نی نی نازتو بغل کنی حس قشنگی مادر شدن واسه منم دعا کن گلم
مامی سارا
پاسخ
عزیزم واست بهترینها رو ارزو میکنم
راضیه
22 آذر 92 12:58
❤خونه نمدی❤
26 آذر 92 15:55
اگه حلقه اسم و ریسه اسم و آویز و خیلی چیزای خوشگل دیگه برای اتاق کودکتون میخواین یه سر به سایت خونه نمدی بزنید حتما نمونه هارو ببینید که پشیمون نمیشید namadi.ir با تشکر خونه نمدی
مژده
26 آذر 92 16:11
عزیزم مرسی که به وبلاگم سر زدی امیدوارم دوستای خوبی زاسه هم باشیم♥راستی به احتمال زیاد نی نی تون دخملیه که این همه باباییه
مامی سارا
پاسخ
مژده جونم ممنون عزیزم خوشحال میشم دوست خوبی مثل شمارو دارم عزیزم امیدوارم ماهی کوچولوم دختر باشه راستش هفته دیگه معلوم میشه خبرشو حتما تو وبلاگم میزنم بازم بیای پیشم
مامان پارسا
27 آذر 92 18:35
یلدا یعنی یادمان باشد که زندگی آن قدر کوتاه است که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را باید جشن گرفت. پیشاپیش شب یلدا مبارک