آرشا جونی نبض زندگیمآرشا جونی نبض زندگیم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

مامی سارا و ماهیش

شب یلدا

1392/10/2 11:19
نویسنده : مامی سارا
215 بازدید
اشتراک گذاری

نعمت های اسمانی همیشه برف و باران ونور نیستند گاهی خداوند کسانی را بر ما نازل میکند از جنس اسمان به زلالی باران به سفیدی برف و به روشنائی نور شکر میکنم داشتنت را

سلام عزیز دلم

اولین شب چله جنینیت مبارک میدونم دوست داشتی از تو شکمم می اومدی بیرون همه خوراکی ها رو می بلعیدی امسال  2 شب پشت سر هم شب چله برگزار کردیم اخه باید دل هر دو طرفو (2 تا مامانی ها و بابائی ها)بدست اورد به شما که بد نگذشت اینقدر تو دلم جلو اومده بودی که همه دیدنت بهت میخندیدن اخه گلم شکموییت به هر دومون رفته برات از همه چیز خوردم اجیل برگه های میوه عناب کشمش گردو انار دون شده کیک شیرینی .... از همه مهمتر هندونه خوشمزه

حالا ایشالا سال دیگه خودت هستی و همه جا رو به هم میریزی سر یه شکم

                                                                             به امید رسیدن شب یلدای بعدی

بوس هلوی من دوست دارم ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)