آرشا جونی نبض زندگیمآرشا جونی نبض زندگیم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

مامی سارا و ماهیش

تالاب تولوب تالاب تولوب

1392/10/7 11:17
نویسنده : مامی سارا
515 بازدید
اشتراک گذاری

ماهی مامان عشق مامان نفس مامان اگه بدونی چی شده؟

نی نی جونم دیروز عصر تو اتاق عمل کارامون تموم شده بود منم استراحت میکردم که به سرم زد برم زایشگاه با دستگاهی که اونجاست صدای قلب شما رو بشنوم اخه سری قبل که صدای قلبتو شنیدم واسه سونو nt بود منم اینقدر استرس داشتم که زیاد یادم نموند وقتی رفتم صدای قلب خوشگلتو بشنوم یه 10 دقیقه ای طول کشید تا پیدات کردن با اینکه میدونستم کوچولوئی و  واسه شنیدن صدات زوده ولی بازم نگرانت شدم صدای قلب نی نی ها رو با دستگاه تقریبا از هفته 20 شنیده میشه ولی شما هنوز تو هفته 16 و میدونستم شاید اصلا پیدا نشی این چند ماه واسم خیلی سخته اخه نه تکون میخوری نه میشه صدای قلبتو شنید من از کجا از سلامتت با خبر بشم دوردونه

بالاخره صدای قلب کوچولوت بعد کلی جستجو شنیده شدقلبت خیلی تند و قوی میزد ایندفعه فیلم گرفتم تا به بابایی هم نشون بدم شیطونکم او گوشه دلم چیکار میکردی بازیت گرفته بود عشقم ؟

شب واسه بابایی گذاشتم خیلی خوشحال شد پرستار ماما اول ازم پرسید دختره بعد که بیشتر گوش داد گفت فکر کنم پسره نمیدونم کدومشونی ولی هر چی باشی ما دوست داریم ماچ

                                                                                                    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامان لي لي
4 دی 92 0:53
گلم خصوصي
مامان لي لي
4 دی 92 0:55
گاهي در شتاب زندگي گوشه اي بايست و بگو خدايا ميدانم كه هستي...!
مامی سارا
پاسخ
ممنون عزیزم از خدا بهترینها رو ارزو مندم
راضیه
5 دی 92 12:46
ای جووووووووووووونم خوشحالم که شیرین ترین صدای عمرتو شنیدی عزیزم واسه منم دعا کن تا این لحظه شیرینو تجربه کنم
مامی سارا
پاسخ
راضیه جون مطمئن باش تااونروز فاصله زیادی نداری به امید دیدن لبخند رو لبات عزیزم
دستگاه شنیدن صدای قلب جنین
6 دی 92 13:16
دستگاه شنیدن صدای قلب جنین -صدای جذاب ضربان قلب ، صدای جالب لگدزدن و آروغ زدن نازنین خود را بشنوید خرید آنلاین http://ninimart.ir/
مامان نی نی
7 دی 92 13:37
چقدر حس قشنگیه شنیدن صدای قلب یه فرشته که مال خود خود خودمونه ایشاله زودی تو بغلت بگیریش منم با افتخار شمارو لینک کردم تا دوس جونم بشی گلم
رضا
7 دی 92 18:57
نیلوفر جون
8 دی 92 12:22
اوخی قربون صدای تالاپ تولپش من هنوز در انتظار شنیدن این صدا هستم
مامی سارا
پاسخ
ایشالا زودی میشنوی گلم
نیلوفر
8 دی 92 19:34
ای جان. قربون اون قلب کوچولو انشااله هر چی که هست سالم و صالح باشه. دختر و پسر که فرق نداره. انشااله به سلامتی به دنیا بیاد
مامی سارا
پاسخ
مرسی نیلوفر جون ایشالا هر چه زودتر صدای قلب خوشگلشو بشنوی
آرزو
9 دی 92 0:09
منم هنوز اونطوری که دلم میخواد نشنیدم صدای دلنشین قلبشو. امیدوارم سونویی که 25 دی دارم حتما شنیده بشه
مامی سارا
پاسخ
امیدوارم عزیزم میدونم لحظات تو سونو خیلی پر استرسن که از همه چی یادت میره
مامان آلوچه
9 دی 92 14:39
سلام عزیزم ایشالله قلبش 120 سال تالاپ تولوپ کنه خدا حفظش کنه ماهی جونو
مامی سارا
پاسخ
مرسی گلم ایشالا الوچه هم صحیح و سالم عمر با عزتی زیر سایه مامان و باباش داشته باشه