آرشا جونی نبض زندگیمآرشا جونی نبض زندگیم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

مامی سارا و ماهیش

واسه عشق زندگیم

1392/10/8 10:51
نویسنده : مامی سارا
190 بازدید
اشتراک گذاری

                                               سلام گلم

میخوام بنویسم واسه عشقی که تک تک لحظات زندگیم با من بود هیچ وقت تنهام نذاشت همیشه مثل یه فرشته مراقبمه عزیز دلم ممنونم که هستی پیشمی دوست دارمقلب قلب قلب

رضا جونم میدونم که نمیتونم بابت زحمتهایی که برام میکشی تشکری لایقت بکنم ولی امیدوارم من و نی نی اوجگلمون بتونیم در اینده قدردان زحمتات باشیم عزیزم این روزا تمام کارای خونه رو دوش شماست علاوه بر اون همه سعیتو میکنی که من همه چیز بخورم تا میام خونه برام شیر موز میاری بعدش شام خوشمزه میاری پشت سر شام هم میوه برامون میاری حتی گلم وقتی که من میرم بخوابم شما بیداری و برای فردام که میرم سر کار اب انار می گیری تو شیشه میریزی با اینکه شما هم کمی قبلتر از من از سر کارت میای خونه و خسته ای ولی یه بار هم نشده بگی خسته ای. از خدا ممنونم به خاطر اینکه منو اینقدر دوست داره که 2 تا از فرشته هاشو به من داده مرسی خدا جون فرشتهفرشته

رضا جونم بابت سنگ تمومی که برامون میزاری ممنونیم دوست داریم ماچماچماچ

          

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

آرزو
22 دی 92 14:05
عزیزم خدا رو شکر که همچین همسر خوب ومهربونی کنارته و خدا رو شازم شکر که شما هم قدردان محبتاش هستی خدا شادیهایتان رو صد چندان کند
مامی سارا
پاسخ
مرسی عزیزم امیدوارم شما هم 3تایی زندگی خوبی داشته باشین